Російський банк застосовує до українських школярів маніпулятивні маркетингові стратегії

І називає це неподобство  красивим терміном – корпоративна соціальна відповідальність.

Аби не допомагати банку маніпулювати свідомістю українців ми не даємо тут пряме посилання на сайт банку, де уся процедура детально розписана. Не промовляємо й зайвий раз назву закладу.

Процитуємо лише дещо з опису “соціальної програми”:

У всеукраїнській освітній програмі … з навчання школярів фінансової грамотності «Все про Банк – від А до Я» взяли участь понад 250 дітей. Програма ініційована Банком в жовтні 2011р., і перші уроки пройшли у восьми містах України – Києві, Донецьку, Харкові, Вінниці, Одесі, Хмельницькому, Житомирі, Дніпропетровську.

Програма реалізується в Україні в рамках ініціатив із корпоративної соціальної відповідальності … і є частиною масштабного проекту, спрямованого на підтримку та розвиток освіти та культури в Україні. Цей проект розроблений з урахуванням психологічних вікових особливостей дітей молодшого шкільного віку, від 6 до 9 років, і дозволяє дітям в ігровій формі ознайомитися з історією виникнення грошей, основами банківської діяльності, навчитися користуватися банківськими послугами.

 Навчання проходять у формі факультативних уроків на території регіональних навчальних центрів і відділень у великих містах України, заняття проводять співробітники Банку.

 Решту – додумайте самі.  Назву банку і джерело цитат ви легко зможете знайти за допомогою будь-якого пошуковика.

Acerca de Людмила Ямщикова 733 Articles
Координатор Майдан Моніторингу на півдні України (Одеська, Миколаївська, Херсонська області). Сфери компетенції: проектне мислення, громадянське суспільство, суспільний діалог, інформаційні технології.