Хроніки відстоювання державної мови. 20.07. Херсон

Важливою подією дня  стало те, що учасники нарешті дочекалися доброго слова від журналіста. Досі було демонстративне ігнорування намету (в кращому разі) чи відверте перекручування дій учасників протесту і приписування цих дій політичним партіям (в гіршому).
А тут: “Ви робите гарну справу! Молодці! Підтримуємо!”
Сподіваємося, наступним разом ця підтримка виллється в місцевих ЗМІу репортаж чи статтю про акцію.

Адже, хіба ці діти не варті того, щоб про них повідомляли у пресі?

Гануся Альохіна, 6 рочків виконала пісню ” Ой на горі жито, сидить зайчик”:

Дівчинка дуже скромна. Вона вибрала собі лише фломастери і раділа щиро, що сама їх заробила. Ми були приємно здивовані такою скромністю і запросили Ганнусю, щоб прийшла обо’язково прочитати вірш.

Миколка Кравченко, 7 рочків, розказав вірш Лесі Українки. Це був перший з 3-х віршів, які Миколці задали в школі на літо. Наступного разу хлопчик обіцяв прочитати з Тараса Шевченка:

Павлик Луцій , 7 рочків,  надовго зарядив всіх позитивною енергією та оптимізмом:

Юлечка Зіньзюк, їй 3 рочки і вона дуже соромилася. Але обіцяла після вихідних повернутися. Сміливішою:

Чи хіба не достойні підтримки та уваги батьки, які заохочують дітей до читання, навчання, розвитку творчих здібностей і виховують громадян незалежної України?

Щоправда, був впродовж дня і неприємний момент – працівниця намету УДАРу зняла з огорожі саморобний банер про українську мову – начебто банер заважав її намету, а викинула просто на землю.

І щодня до намету підходять люди, які не вірять, що ця ініціатива – суто громадська і суто місцева, що активістів не фінансують олігархи чи світова закуліса, що люди здатні самі об’єднуватися і спільно робити цікаве та корисне. Цей чоловік обіцяв неодмінно долучитися, якщо насправді все саме так, як йому розказали:

Значить – має днями повернутися і приєднатися…

Acerca de Людмила Ямщикова 733 Articles
Координатор Майдан Моніторингу на півдні України (Одеська, Миколаївська, Херсонська області). Сфери компетенції: проектне мислення, громадянське суспільство, суспільний діалог, інформаційні технології.