Чи може бути ефективна реклама без сексизму?

Регіональне Представництво Фонду  імені Фрідріха Еберта в Україні  з нагоди Міжнародного дня прав жінок, запрошує журналістів/ок та блогерів/ок,

4 березня 2013 року, о 17:00 взяти участь у прес-клубі у Києві.

У програмі – зустріч з експерт(к)ами у галузі реклами та з питань гендерної рівності, й дискусія на тему: “Чи може бути ефективна реклама без сексизму?”.

Що таке Стандарт реклами, яка не дискримінує за ознакою статі?

Хто з рекламних асоціацій та рекламодавців підписали цей документ?

Кому вигідна реклама без сексизму?

Що таке Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами?

Учасники прес-клубу зможуть  знайти відповіді на ці питання у  експертів, гостей заходу, а це:

– Генеральна директорка  Української асоціації маркетингу, співавторка  Стандарту «Недискримінаційна реклама за ознакою статі», редакторка  наукового журналу «Маркетинг в Україні» Ірина Лилик; 

– міжнародна ґендерна експертка, співавторка Стандарту недискримінаційної реклами та співорганізаторка Індустріального ґендерного комітету з реклами Лариса Магдюк;

– експерт, представник Бюро маркетингових технологій Нікола Чорноголовко;

– голова правління МГО “Школа Рівних Можливостей” Лариса Колос;

– експертка з ґендерної політики, тренерка в проекті “Ґендерне бюджетування на місцевому рівні”  Тетяна Іваніна.

Раніше рекламна і  ґендерна спільнота виступили з  ініціативою розробки Стандарту реклами, що не дискримінує за ознакою статі. Враховували прогресивний досвід європейських країн й вивчали документи міжнародних та національних асоціацій. Проект реалізується у партнерстві з Фондом імені Ф. Еберта в Україні.

Так, у 2011 році пройшли експертні  зустрічі представників рекламного ринку і ґендерної спільноти, розроблено текст Стандарту реклами, що не дискримінує за ознакою статі. Восени того ж року, на Всеукраїнському форумі професійних громадських об’єднань в сфері маркетингу та реклами цей Стандарт схвалили й підписали чимало організацій. Вже 2012 року Стандарт зареєстровано ДП «Український науково-дослідним центром проблем стандартизації, сертифікації та  якості» як Стандарт організацій України під номером СОУ 21708654 -002-2011.

Прес-клуб 4 березня – другий з низки дискусій з журналістами на соціальну тематику, що Фонд ім. Ф. Еберта організовує у 2013 році.

Прес-клуб збирається у кафе «Часопис», кімната Talk’ова (м. Київ, вул. Л. Толстого, буд. 3).

Акредитація: Ольга Веснянка, ukrvesna@online.ua
Вхід лише за акредитацією, кількість місць обмежена.