Жахлива дорожньо-транспортна пригода на автодорозі М-03 на ділянці об’їзної дороги Харкова на перехресті з дорогою “Харків – Вовчанськ”.
Ми зараз пожинаємо плоди недбалості та недалекоглядності.

Але давайте без політиків.
Як могло бути інакше?
По міжнародним дорогам з інтенсивним рухом мають бути розв’язки в різних рівнях, в кінці кінців, хоч круговий рух на їх перетині.
На щойно оновленому дорожньому полотні при підходах до перехресть треба гасити та заспокоювати рух конструктивними елементами.
Встановлювати багато дорожніх знаків, у тому числі й індивідуального проєктування, які мають інформувати та роз’яснювати правила проїзду.
Освітлення доріг має бути всюди та якомога більше.
І тут немає претензій до місцевих дорожніх служб.
Тут є велика прірва з тими, хто приймає рішення в Києві, у тому числі по різним Програмам будівництва.
Чи є в країні стратегія будівництва доріг або ми займаємося просто влаштуванням покриття?
Друга проблема – це відсутність патрулювання на дорогах державного значення, іншими словами – на трасах.
Патрульна поліція обслуговує лише декілька відрізків міжнародних доріг.
Хто має патрулювати всі інші дороги?
Чому це не робиться? І хто відповідальний за саме такий розподіл?
Чому групи реагування патрульної поліції райвідділків головного управління Національної поліції не віддати у підпорядкування патрульній поліції разом з їхніми автомобілями та приміщеннями? Може тому що патрульні підпорядковуються Департаменту, що в Києві, а не місцевому поліцейському керівництву?
Питань багато, а відповідей мало, а ще менше логіки.
Це нелогічно, що дорожня поліція відсутня майже всюди.
Це ненормально, що патрульна поліція, яка відповідає за безпеку дорожнього руху в частині компетенцій поліції, визначених Законом “Про дорожній рух”, по всій області, але не має представництва в районах області та на трасах.
Третя проблема – водії. На дорозі не має бути демократії. Змінювати КУпАП, ставити камери, писати штрафи. іншого шляху не бачу.
Треба нам про це говорити та об’єднуватися, щоб дорожні проблеми почали вирішувати
Влад Неманіхін , старший інспектор відділу забезпечення спеціальних заходів та безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції у Харківській області Департаменту патрульної поліції