Харків, треба нам говорити та об’єднуватися, щоб дорожні проблеми почали вирішувати

Жахлива дорожньо-транспортна пригода на автодорозі М-03 на ділянці об’їзної дороги Харкова на перехресті з дорогою “Харків – Вовчанськ”.
Ми зараз пожинаємо плоди недбалості та недалекоглядності.
Я раніше вже писав, що у нашій країні будівництво доріг відбуваються, як проєкти політиків, які повинні перерізати стрічки та хизуватися об’ємом робіт, часто забуваючи про безпеку руху.
Але давайте без політиків.
Як могло бути інакше?
По міжнародним дорогам з інтенсивним рухом мають бути розв’язки в різних рівнях, в кінці кінців, хоч круговий рух на їх перетині.
На щойно оновленому дорожньому полотні при підходах до перехресть треба гасити та заспокоювати рух конструктивними елементами.
Встановлювати багато дорожніх знаків, у тому числі й індивідуального проєктування, які мають інформувати та роз’яснювати правила проїзду.
Освітлення доріг має бути всюди та якомога більше.
І тут немає претензій до місцевих дорожніх служб.
Тут є велика прірва з тими, хто приймає рішення в Києві, у тому числі по різним Програмам будівництва.
Чи є в країні стратегія будівництва доріг або ми займаємося просто влаштуванням покриття?
Друга проблема – це відсутність патрулювання на дорогах державного значення, іншими словами – на трасах.
Патрульна поліція обслуговує лише декілька відрізків міжнародних доріг.
Хто має патрулювати всі інші дороги?
Чому це не робиться? І хто відповідальний за саме такий розподіл?
Чому групи реагування патрульної поліції райвідділків головного управління Національної поліції не віддати у підпорядкування патрульній поліції разом з їхніми автомобілями та приміщеннями? Може тому що патрульні підпорядковуються Департаменту, що в Києві, а не місцевому поліцейському керівництву?
Питань багато, а відповідей мало, а ще менше логіки.
Це нелогічно, що дорожня поліція відсутня майже всюди.
Це ненормально, що патрульна поліція, яка відповідає за безпеку дорожнього руху в частині компетенцій поліції, визначених Законом “Про дорожній рух”, по всій області, але не має представництва в районах області та на трасах.
Третя проблема – водії. На дорозі не має бути демократії. Змінювати КУпАП, ставити камери, писати штрафи. іншого шляху не бачу.
Треба нам про це говорити та об’єднуватися, щоб дорожні проблеми почали вирішувати

Влад Неманіхін , старший інспектор відділу забезпечення спеціальних заходів та безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції у Харківській області Департаменту патрульної поліції