«Відсіч» тимчасово призупиняє кампанію проти російськомовної упаковки продукції «ROSHEN»

Громадянський рух «Відсіч», який розпочав кампанію проти русифікації упаковки продукції корпорації «ROSHEN», після заяви Петра Порошенка тимчасово призупиняє заплановані широкомасштабні дії щодо тиску на корпорацію для повернення україномовних упаковок продуктам, які реалізуються в Україні. Зокрема «Відсіч» скасувала намічену на сьогодні акцію у більшості обласних центрів країни, де відвідувачів численних магазинів мали закликати не купувати продукцію «ROSHEN» на знак протесту проти споживацького ставлення корпорації до України як виключно до джерела прибутку.

Про це йдеться в прес-релізі, розісланому Громадянським рухом «Відсіч» засобам масової інформації.

«Ми сподіваємось, що слова Петра Порошенка не залишаться просто невиконаною обіцянкою для заспокоєння громадськості і розуміємо, що замінити всю продукцію в російськомовній упаковці на україномовну водночас неможливо. А тому будемо уважно моніторити ситуацію у всіх регіонах України, і, якщо «ROSHEN» не поверне українській продукції україномовну упаковку, кампанія, яка вже почала ставати народною і вийшла за рамки однієї організації, набуде значно більшого розмаху. Закликаємо усіх приєднатись до моніторингу. А отримана перемога хай стане прикладом того, що українська громадськість може спільними зусиллями відстоювати свої права», – йдеться у прес-релізі.

«Відсіч» також сподівається, що Петро Порошенка втрутиться й у політику 5 каналу, на якому з’явилася російськомовна реклама концерту «Для своїх» Олександра Реви.

«Нам менш за все хотілось би виступати проти 5 каналу, на захист якого проти утисків влади ми не раз виходили з протестом. Як і менш за все хотілося б виступати проти продукції корпорації «ROSHEN», яку багато хто з нас споживає. Однак Україна, її мова, її ідентичність нам дорожчі за «солодке життя», тим більше, що ринок кондитерської продукції в Україні, на щастя, є доволі конкурентним. Після прийняття антиукраїнського закону «Про засади державної мовної політики» українська мова була позбавлена державної підтримки і тепер її збереження та розвиток лягають виключно на плечі самих українців. І якщо вже компанії Петра Порошенка, який відверто виступав проти закону Ківалова-Колесніченка, дозволяють собі працювати на зменшення сфери застосування української мови, то що можна казати про інших?», – йдеться далі у прес-релізі.

Також Громадянський рух «Відсіч» сподівається, що Петро Порошенко пояснить президенту «ROSHEN» В’ячеславу Москалевському, що «ставитись до громадян власної країни, які забезпечують твій добробут, купуючи твою продукцію, з позиції фактично іноземного колонізатора – «и так поймут» – цинічно й аморально. Як і просто невиховано називати тролями тих, хто занепокоєний майбутнім рідної мови».

«Чути через два десятиліття після отримання Україною незалежності від українського виробника слова, які співпадають з позицією гонителів української мови часів царату і сталінізму, обурливо й принизливо для кожного, хто вважає себе людиною, а не бездумним споживачем харчової продукції. І якщо В. Москалевський не поважає ні себе, як українця, ні свій народ, то ми, як українці, які мають людську гідність, зможемо нагадати і йому, і корпорації, яку він очолює, що вони роблять гроші на землі не споживацького бидла, а волелюбних людей, які не терпітимуть такого до себе ставлення.», – пише «Відсіч» і радить В. Москалевському вибачитись перед українцями за свої слова та «брехливі виправдання, що причиною заміни україномовної упаковки на російськомовну є необхідність виживати, адже при тих обсягах продукції, яку випускає «ROSHEN», для корпорації, яка дозволяє собі купувати фабрику в Угорщині (напевно, щоб «вижити»), витрати на разове виготовлення україномовних макетів для 300 видів продукції (при тому, що більшість макетів вже виготовлено) та переклад тексту 300 упаковок, більшість з яких вже перекладено, є просто копійчаними, і українці не є невігласами, щоб не вміти їх порахувати».

Петро Порошенко на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook заявив:

Щодо ситуації навколо продукції Roshen.

В мене є правило – не втручатися у діяльність компаній, акціонером яких я є. Це стосується і “Кореспонденту”, і 5 каналу, і Roshen.

Сьогодні Roshen – це не просто бізнес, це один з брендів України в світі.

Питання, які стосуються мови, суверенітету і територіальної цілісності – це державні питання.

Тому я ініціював обговорення цієї теми на Раді директорів корпорації Roshen, в результаті якого мої аргументи були сприйняті: українські товари на українському ринку мають бути українською мовою.

Це так само важливо, як й те, що в Україні має бути єдина державна мова – українська. Це моя позиція: вона була, є і буде незмінною.

Таким чином Петро Порошенко відреагував на кампанію, яку Громадянський рух «Відсіч» розпочав у соцмережах після того, як в супермаркетах по всій Україні масово з’явилася продукція «ROSHEN» в російськомовних упаковках.

1 Commentaire

  1. Від П. Дігтяря “Трохи про рекламу”.

    Чи потрібна реклама? Така як в Україні, за виразом В. Коклюшкіна, “Це кошмар”.
    Оце дивився рекламу майбутньої передачі “Круті 90-ті” з Гараком Кричевським. Він буде оповідати про ту правду злочинних негараздів тощо. Але інші висловлюються і кажуть що в ті часи було зроблено багато позитивного. Занепад і суспільна криза дала можливість підприємливим людям витягти економіку України з прірви. Тоді ж народилася компанія “Рошен”.
    І от буквально на днях дивився чудову рекламу ві цієї компанії, яка прямо підштовхнула мене придбати для дружини якусь приємну продукцію цієї компанії. Я швиденько побіг до лавки, але, як назло забув, як називається той продукт.
    Тому звертаюсь до продавчині щоб вона зарадила мені. Майже на пальцях показую, Ну чисто, як глухонімий. Прошу її: “Дайте, будь ласка продукт, але забув як він називається. Я тільки запам,ятав як в рекламі говорилося. Якщо його взяти в рот то збільшується в два-три рази і ще з,являється в роті багато бульок”. як тільки я це сказав, то вона мене назвала збоченцем і вилаяла. Але я був впертий тому що знав – прийшов за адресою. Почав близоруко розглядати рекламні етикетки і догадався, що той продукт у цій лавці є. Побачив великими буквами назву фірми “Рошен”, а під нею якісь дрібненьні. Показую на те продавчині пальцем, і кажу “Так от же те, що мені потрібно. Оце воно, як говорилося в рекламі, збільшується в роті в два-три рази”. Продавчиня й каже: “Так це ж пористий шоколад від “Рошен”. І тоді я навіть вигукнув: “Так я ж цей продукт і просив у вас, а ви мене ще й збоченцем назвали, вилаяли”. Придбав я цей продукт і швиденько додому та вручаю їй цей бажаний пористий шоколад від “Рошен”. Це було на день Михайла. Вона ж у мене Михайлівна. Хай їй буде добре і на здоров,я. Якби це писав В. Коклюшкін він би закінчив словами “Реклама” або “Кошмар”.

Les commentaires sont fermés.