Хто більше всіх вкрав на тендерах для будівництва доріг? Версія ДФІ

Початок 2013 року увійде в історію всеукраїнською війною з ямами. З останніми зимовими снігами з доріг України зійшов асфальт, у більшості випадків новенький, постелений у 2012 році перед Євро. Дискусію шляхобудівництва розпочали тисячі автолюбителів  численними наріканнями в Інтернеті, продовжила прокуратура, викривши зловживання в Умані, завершив Прем’єр-міністр, котрий пообіцяв бліцремонт. А Держфінінспекція у цей час перевіряла Укравтодор та інші дорожні організації. За результатами цієї перевірки експерти Центру політичних студій та аналітики склали рейтинг областей, в яких дорожники зловживали службовим становищем.

Кабінет міністрів України в кінці 2011 року зобов’язав Державну фінансову інспекцію провести ревізію держзакупівель Укравтодору та інших дорожних організацій за 2010-2012 роки. Підсумки були підбиті у кінці 2012 року – під час апогею сходження асфальту з доріг України. За результатами ревізії інспектори встановили, що дочірні компанії Укравтодору уникнули проведення тендерів більше ніж на півмільярда гривень. Важливо, що 300 мільйонів з цих коштів припали на Харківський облавтодор. Всі факти зловживань були зафіксовані в 62 протоколах про адміністративні правопорушення. Всього у махінаціях ДФІ запідозрило 45 осіб.

Кожна проблема має своє прізвище, тобто відповідальну особу. Відтак, відповідно до результатів роботи інспекторів, ЦПСА склав рейтинг областей, в яких найбільше дорожників зловживали службовим становищем. Шкода, що не можливо практично порівняти кількість порушників та кількість ям на одну область.

На першому місці опинилася Запорізька область із 12 порушниками, 5 з яких працюють у міському управлінні комунального господарства та дорожнього будівництва.  На другому місці – Івано-Франківська, із 7 порушниками. На третьому – 5 порушників із Житомирської служби доріг, 4 – із Донецької. По 3 порушника у Київській, Черкаській та Закарпатській. Два порушника зафіксовано в Тернопільській області. І по одному в Дніпропетровській, Рівненській, Полтавській, Сумській, Хмельницькій та АРК. У Харківській та Одеській областях, зафіксовані факти передали до прокуратури, яка кваліфікує порушення як кримінальні.

Варто зазначити, що рішення за адміністративними протоколами винесуть відповідні суди. Тому, цілком імовірно, що порушники ще не один рік будуть і далі займатися забезпеченням доріг України.

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Інтерньюз. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ЦПСА та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Інтерньюз.

avtodor3

A propos Nataliya Zubar 2359 Articles
Nataliya Zubar, Maidan Monitoring Information Center, Chair

1 Commentaire

  1. И что? Пожурят и отпустят даальше воровать.

    Ну может кого даже показательно осудят на словный срок, им же плевать что в этих ямах умирают люди

Les commentaires sont fermés.