800 гривень за логотип для етнофестивалю “Підкамінь”

Грошову винагороду 800 гривень отримає той, хто намалює сучасний логотип етнофестивалю “Підкамінь”.

«Мета проведення конкурсу – вибір найкращої ідеї для символіки нашого «дітища», а також можливість кожного долучитися до формування привабливого іміджу славного та історичного місця на Львівщині – села Підкамінь. Тут вже сім років поспіль проходить етнофестиваль, що привертає увагу до проблеми архітектурної пам’ятки ХІІІ століття –  Підкамінського монастиря «Походження Дерева Хреста Господнього», – зазначає співголова оргкомітету фестивалю «Підкамінь» Олександр Ганущин.

Найкращий логотип, пояснюють в оргкомітеті етнофестивалю «Підкамінь», буде використовуватися, як символіка фестивалю на усій сувенірній та поліграфічній продукції, в рекламних роликах, що спрямовані на формування позитивного іміджу фестивалю, як в Україні, так і за кордоном.

Подані на конкурс проекти логотипів мають бути сучасними, актуальними, здатними зацікавити широку аудиторію, привернути увагу до етнофестивалю, поширювати позитивну інформацію про селище Підкамінь, сприяти його туристичній привабливості в Україні та світі.

Конкурс триває з 12 серпня по 12 вересня 2013 року. Для того, аби взяти участь, усім бажаючим варто до 12 вересня завантажити свій ескіз логотипа в спеціальні альбоми офіційних груп фестивалю «Підкамінь» та збирати «лайки». 13 вересня, серед трьох ескізів, які наберуть найбільшу кількість «лайків» в соцмережах Фейсбук та Вконтакті, оргкомітет обере переможця.

Детальні умови – ТУТ.