Вітаймо Українське Козацтво
10/13/2007 | Майдан-ІНФОРМ
День Покрови це традиційне козацьке свято. Свято Українського козацтва. Якимось дивним чином у нас відмічають дивні свята, що не повязані жодним чином з Україою та її людом. Чомусь 23 лютого жінки вітають чоловіків з днем Радянської Армії, чи то вже Днем захисника Вітчизни, чи то просто з чоловічим святом (на взаєм до жіночого). Проте чиєї і якої Вітчизни? І чому саме 23 лютого вітати чоловіків? Є й окремий день Захисника Вітчизни і я навіть не памятаю (та й ніхто певно не памятає) що це за дата й хто її вводив.
Натомість саме Покрова й саме день Українського козацтва і є цим святом. І захисників Вітчизни-України й чоловіків-захисників. Старовинна легенда каже, що саме в цей день козаків обступило величезне військо вороже. Й не було порятунку. Але за мить на землю впав такий туман, що й витягнутої руки не було видно. Тож вороги перебили один-одного. Й коли ця бійня між ворогами завершилася, туман піднявся вгору й козаки побачили в ньому образ Святої Покрови. Цій легенді важко не вірити, бо зважте на погоду в ці дні. Змінюється тепло й холод, туман в цей час не дивина.
Чомусь офіційна влада котру маємо вперто на хоче звертатися до коренів українського народу. До його звичаїв і культури, щораз намагаючись щепити щось чуже й штучне, або й намагаючись свідомо загубити десь волю, честь і звитягу українців. Гниють під водою славні місця й могили козацькі. Брудні, спінені зелені мертві води омивають Хортицю, а скільки тих могил та славних місць козацьких де українці волю захищали забуті й потоптані. Ось і імя козацьке паплюжать, бажаючи збити з нього його давній історичний і народний зміст та заробити срібник. Тож і на Майдані часто чути про негарні
справи "козаків" у Криму та й на дорогах України. Та маймо розум. То не козаки, то виродки, що заробляють на добрім імені та паплюжать його честь і славу.
Та залишаються по Україні гурти людей, що несуть в собі дух і гени козацьких предків попри все і всіх. В день Незалежності України довелося мені мати бесіду з Валерієм Боцманенком, отаманом козаків Інгульської паланки Війська запорізького низового Українського козацтва що в Кривому Розі. Не було тоді часу цю бесіду шановному товариству подати. Але зараз якраз час. Почуймо та подякуймо цим людям - справжнім українським козакам. Та привітаймо їх та всіх козаків в Україні з їх святом!
http://maidan.org.ua/static/mai/1186806269.html
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1172182498.html
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1172566587.html
Валерію Івановичу, Ви представляєте наше справжнє українське козацтво. Декілька слів про те, що відрізняє саме вашу паланку від іншого козацтва що є в Україні, в Кривому Розі. Бо ми чули, що в Криму козаки займаються не дуже гарними справами.
Коротенький екскурс. В той час коли Кучма був президентом йому доповіли про кількість козацтва і війська запорізького, яке нараховувало на той час один мільйон триста тисяч. Він жахнувся і після того була дана вказівка Мінюсту наплодити на Україні паралельних козацьких структур, подробити козацтво. Що й трапилося. Починаючи з 1999 року Мінюст зареєстрував 22 гетьманати. Xто захотів стати генералами - поставали без війська, а єдине козацтво України було розвалене, розбите. А у звязку з тим, що й на сьогоднішній день відсутній закон про українське козацтво, то й обєднатися вкрай важко.
Обєднання неможливе й тому, що те що ті люди, що прийшли під козацькі знамена, а точніше під козацький бренд, займаються тільки бізнесом, або тільки особистими фінансовими й шкурними справи. Ми це чудово розуміємо.
Ми існуємо вже 16-й рік і ніколи на зраджували своїй меті, своєму статуту, цілям які було закладено ще в 1992 році. Це розбудова української самостійної соборної держави і козацька держава, як основа, як все те краще, що було в козацтві. Козацькі традиції, звичаї, породжують все найкраще в людині. Козацьке самоврядування було покладено в основу сучасної конституції більшості держав Європи. Ми цим пишаємося і ми є продовжувачами цих традицій. Нас не так багато, ми відверті люди, тому якщо вам кажуть що під нашими знаменами тисячі людей то це брехня. Зараз всі стали вкрай прагматичні і переконаних людей, які віддані цій справі, залишаються буквально десятки.
У нас на Криворіжжі ми маємо російськомовне місто із своїми сучасними звичаями які тут вкорінилися. Коли розбудовувався тут рудний край то національні традиції були придушені, пригноблені, поруйновані. Місто складається з різних народів. Потрібні були робочі руки і люди приїздили з усіх країв. А оскільки в 30-ті роки формувався робочий
клас криворіжжя то сюди втікали люди, що мали різні проблеми, з різного роду гріхами. Тому і була сюди принесена культура з Росії, з матюками і таким іншим, їхня культура, не наша.
Наші люди, це ті що поповнюють населення Кривого Рога з навколішніх сіл, от саме з ними ще залишаються залишки наших традицій і культури. Це була висока культура. Ви знаєте, що ніколи не закривалися у нас хати в селах, ніколи не матюкалися люди, діти називали старших на Ви, все це було дуже чудово. Була й память, памятали до сьомого до
восьмого коліна усіх своїх родичів, берегли в кожній сімї святині. Наші святині. Це вишиті рушники, ікони, книги що були вже тоді, коли російські царі хрестиком розписувалися. Кожна жінка в селі читала псалтир і Євангеліє.
Важко підняти той величезний культурний пласт. Сил дуже мало. Кривий Ріг це 700 тися населення, а під нашою маркою тут уже діє більше семи різних козацьких організацій лише яких ми знаємо. Але з дітьми ніхто з них не працює. Це в основному охоронні структури. Це колишні працівники служби безпеки та міліції, котрі вийшовши на пенсію, маючи
доступ до ліцензій, отримали ці ліцензії. Я розумію, що там фахівці, які й відкрили охоронні структури і все. Але оці організації це чиста охорона. Там нема ні духу козацького ні ідеї ніякої. Це робота на якій люди заробляють гроші використовуючи козацький бренд. Це неприємно.
Поки що ми знайшли в Кривому Розі двох однодумців. Це спортивний клуб "Барс" і Козацтво України. Ми українське козацтво, а вони "Козацтво України". Є така організація, вони займаються організаціями спортивних заходів, змагань і ми пишаємося тим що й наші козаки виступають в козацькому двобою, в збірній України.
У Тернах виникло Тернівське козацтво, з цими людьми ми дуже тісно співпрацюємо, вони налаштовані патріотично, крайні націоналісти, але у нас багато спільного. Вони багато проводять просвітницької роботи, а також встановлюють памятники. Був встановлений памятник жертвам голодоморів, лицарям України. Через останній виник скандал, тому що
вороги його зруйнували. Зараз люди намагаються це відновити.
А ті генерали, що просто ходять у формі козаків, це просто ганьба. Тому що це є дискредитація козацтва. Люди цього часто не розуміють, не знають як козацтво формувалося, що на даний час відбувається, і дивляться на форму. Зазвичай зустрічають за одягом, а на них шеврон якогось козацтва, якісь кокарди, якісь нагороди - звертаються, але нічого від цієї людини не отримують. Характерною ознакою такого козацтва є їх російськомовність. Я нічого принципово не маю
проти російської мови, але українське козацтво за законом і звичаєм розмовляє українською мовою, але не російською. Це не Донське і навіть не Кубанське козацтво, це українське козацтво. Тож ми несемо свою українську ідею і ми думаємо, що Господь дасть нам сили до праці й надалі.
Ви якось казали, що в Кривому Розі зявилося й російське казацтво.
Так, за деякими нашими даними, це генерал Алєксєєв, так названий, якісь обєднані російскі війська, що чомусь базуються у нас у Криму. Вони мають печаті з двуглавими орлами, надсилають своїх представників у всі точки України і досить потужно, з гарним фінансуванням розгортають свою антиукраїнську діяльність. Терпіть ми цього не будемо, це однозначно. Я думаю, пройде певний час і ви зрозумієте чому я так кажу. Ми ніколи не ображаємо братні нам народи і братніх людей, але ті представники інших народів, які намагаються змінити устрій у нашій державі це є наші вороги. А з ворогами у нас розмова коротка.
А скільки дітей Ви сьогодні прийняли у джури (якраз відбувалася посвята)?
А я навіть не рахував. Це така справа, що ті школи з якими ми працюємо навіть у себе в школі приймають у козачата. Це на загал десь 150-170 дітей. Але справа тут не в кількості, справа в підході, в тому, щоб жив дух козацький, щоб педагоги в школі несли безпосередньо козацьку ідею яка є гарною яка зібрала усе найкраще з українського народу. Тому ми маємо дарувати дітям усе найкраще, щоб вони стали достойними людьми і понесли нашу ідею до наступних поколінь.
Скажіть, а наскільки охоче школи співпрацюють з вами?
Все залежить, так би мовити, від педагогічного колективу. Якщо в школі є патріоти які зацікавлені в тому, щоб козацький дух був живий, то ця школа дуже нам рада і ми таким школам раді. Ми йдемо їм назустріч, допомагаємо у їхніх заходах, вони нам у наших. А якщо відчувається що у школі керівництву й Україна наша й історія й мова й
культура, а тим більше козацтво, по-барабану мягко кажучи, то й ми не напрягаємо таких людей. Все одно там ми отримаємо перепони. Ми всі працюємо і займаємося козацькою справою тільки у вільний час і нам жаль його так втрачати.
Є вже багато базових шкіл з якими ми тісно співпрацюємо і вже не один рік. Я думаю, що якщо в кожному районі міста буде хоч по одній школі з міцним козацьким колективом то це вже наша праця не дарма.
Серпень 2007 Кривий Ріг.
Натомість саме Покрова й саме день Українського козацтва і є цим святом. І захисників Вітчизни-України й чоловіків-захисників. Старовинна легенда каже, що саме в цей день козаків обступило величезне військо вороже. Й не було порятунку. Але за мить на землю впав такий туман, що й витягнутої руки не було видно. Тож вороги перебили один-одного. Й коли ця бійня між ворогами завершилася, туман піднявся вгору й козаки побачили в ньому образ Святої Покрови. Цій легенді важко не вірити, бо зважте на погоду в ці дні. Змінюється тепло й холод, туман в цей час не дивина.
Чомусь офіційна влада котру маємо вперто на хоче звертатися до коренів українського народу. До його звичаїв і культури, щораз намагаючись щепити щось чуже й штучне, або й намагаючись свідомо загубити десь волю, честь і звитягу українців. Гниють під водою славні місця й могили козацькі. Брудні, спінені зелені мертві води омивають Хортицю, а скільки тих могил та славних місць козацьких де українці волю захищали забуті й потоптані. Ось і імя козацьке паплюжать, бажаючи збити з нього його давній історичний і народний зміст та заробити срібник. Тож і на Майдані часто чути про негарні
справи "козаків" у Криму та й на дорогах України. Та маймо розум. То не козаки, то виродки, що заробляють на добрім імені та паплюжать його честь і славу.
Та залишаються по Україні гурти людей, що несуть в собі дух і гени козацьких предків попри все і всіх. В день Незалежності України довелося мені мати бесіду з Валерієм Боцманенком, отаманом козаків Інгульської паланки Війська запорізького низового Українського козацтва що в Кривому Розі. Не було тоді часу цю бесіду шановному товариству подати. Але зараз якраз час. Почуймо та подякуймо цим людям - справжнім українським козакам. Та привітаймо їх та всіх козаків в Україні з їх святом!
http://maidan.org.ua/static/mai/1186806269.html
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1172182498.html
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1172566587.html
Валерію Івановичу, Ви представляєте наше справжнє українське козацтво. Декілька слів про те, що відрізняє саме вашу паланку від іншого козацтва що є в Україні, в Кривому Розі. Бо ми чули, що в Криму козаки займаються не дуже гарними справами.
Коротенький екскурс. В той час коли Кучма був президентом йому доповіли про кількість козацтва і війська запорізького, яке нараховувало на той час один мільйон триста тисяч. Він жахнувся і після того була дана вказівка Мінюсту наплодити на Україні паралельних козацьких структур, подробити козацтво. Що й трапилося. Починаючи з 1999 року Мінюст зареєстрував 22 гетьманати. Xто захотів стати генералами - поставали без війська, а єдине козацтво України було розвалене, розбите. А у звязку з тим, що й на сьогоднішній день відсутній закон про українське козацтво, то й обєднатися вкрай важко.
Обєднання неможливе й тому, що те що ті люди, що прийшли під козацькі знамена, а точніше під козацький бренд, займаються тільки бізнесом, або тільки особистими фінансовими й шкурними справи. Ми це чудово розуміємо.
Ми існуємо вже 16-й рік і ніколи на зраджували своїй меті, своєму статуту, цілям які було закладено ще в 1992 році. Це розбудова української самостійної соборної держави і козацька держава, як основа, як все те краще, що було в козацтві. Козацькі традиції, звичаї, породжують все найкраще в людині. Козацьке самоврядування було покладено в основу сучасної конституції більшості держав Європи. Ми цим пишаємося і ми є продовжувачами цих традицій. Нас не так багато, ми відверті люди, тому якщо вам кажуть що під нашими знаменами тисячі людей то це брехня. Зараз всі стали вкрай прагматичні і переконаних людей, які віддані цій справі, залишаються буквально десятки.
У нас на Криворіжжі ми маємо російськомовне місто із своїми сучасними звичаями які тут вкорінилися. Коли розбудовувався тут рудний край то національні традиції були придушені, пригноблені, поруйновані. Місто складається з різних народів. Потрібні були робочі руки і люди приїздили з усіх країв. А оскільки в 30-ті роки формувався робочий
клас криворіжжя то сюди втікали люди, що мали різні проблеми, з різного роду гріхами. Тому і була сюди принесена культура з Росії, з матюками і таким іншим, їхня культура, не наша.
Наші люди, це ті що поповнюють населення Кривого Рога з навколішніх сіл, от саме з ними ще залишаються залишки наших традицій і культури. Це була висока культура. Ви знаєте, що ніколи не закривалися у нас хати в селах, ніколи не матюкалися люди, діти називали старших на Ви, все це було дуже чудово. Була й память, памятали до сьомого до
восьмого коліна усіх своїх родичів, берегли в кожній сімї святині. Наші святині. Це вишиті рушники, ікони, книги що були вже тоді, коли російські царі хрестиком розписувалися. Кожна жінка в селі читала псалтир і Євангеліє.
Важко підняти той величезний культурний пласт. Сил дуже мало. Кривий Ріг це 700 тися населення, а під нашою маркою тут уже діє більше семи різних козацьких організацій лише яких ми знаємо. Але з дітьми ніхто з них не працює. Це в основному охоронні структури. Це колишні працівники служби безпеки та міліції, котрі вийшовши на пенсію, маючи
доступ до ліцензій, отримали ці ліцензії. Я розумію, що там фахівці, які й відкрили охоронні структури і все. Але оці організації це чиста охорона. Там нема ні духу козацького ні ідеї ніякої. Це робота на якій люди заробляють гроші використовуючи козацький бренд. Це неприємно.
Поки що ми знайшли в Кривому Розі двох однодумців. Це спортивний клуб "Барс" і Козацтво України. Ми українське козацтво, а вони "Козацтво України". Є така організація, вони займаються організаціями спортивних заходів, змагань і ми пишаємося тим що й наші козаки виступають в козацькому двобою, в збірній України.
У Тернах виникло Тернівське козацтво, з цими людьми ми дуже тісно співпрацюємо, вони налаштовані патріотично, крайні націоналісти, але у нас багато спільного. Вони багато проводять просвітницької роботи, а також встановлюють памятники. Був встановлений памятник жертвам голодоморів, лицарям України. Через останній виник скандал, тому що
вороги його зруйнували. Зараз люди намагаються це відновити.
А ті генерали, що просто ходять у формі козаків, це просто ганьба. Тому що це є дискредитація козацтва. Люди цього часто не розуміють, не знають як козацтво формувалося, що на даний час відбувається, і дивляться на форму. Зазвичай зустрічають за одягом, а на них шеврон якогось козацтва, якісь кокарди, якісь нагороди - звертаються, але нічого від цієї людини не отримують. Характерною ознакою такого козацтва є їх російськомовність. Я нічого принципово не маю
проти російської мови, але українське козацтво за законом і звичаєм розмовляє українською мовою, але не російською. Це не Донське і навіть не Кубанське козацтво, це українське козацтво. Тож ми несемо свою українську ідею і ми думаємо, що Господь дасть нам сили до праці й надалі.
Ви якось казали, що в Кривому Розі зявилося й російське казацтво.
Так, за деякими нашими даними, це генерал Алєксєєв, так названий, якісь обєднані російскі війська, що чомусь базуються у нас у Криму. Вони мають печаті з двуглавими орлами, надсилають своїх представників у всі точки України і досить потужно, з гарним фінансуванням розгортають свою антиукраїнську діяльність. Терпіть ми цього не будемо, це однозначно. Я думаю, пройде певний час і ви зрозумієте чому я так кажу. Ми ніколи не ображаємо братні нам народи і братніх людей, але ті представники інших народів, які намагаються змінити устрій у нашій державі це є наші вороги. А з ворогами у нас розмова коротка.
А скільки дітей Ви сьогодні прийняли у джури (якраз відбувалася посвята)?
А я навіть не рахував. Це така справа, що ті школи з якими ми працюємо навіть у себе в школі приймають у козачата. Це на загал десь 150-170 дітей. Але справа тут не в кількості, справа в підході, в тому, щоб жив дух козацький, щоб педагоги в школі несли безпосередньо козацьку ідею яка є гарною яка зібрала усе найкраще з українського народу. Тому ми маємо дарувати дітям усе найкраще, щоб вони стали достойними людьми і понесли нашу ідею до наступних поколінь.
Скажіть, а наскільки охоче школи співпрацюють з вами?
Все залежить, так би мовити, від педагогічного колективу. Якщо в школі є патріоти які зацікавлені в тому, щоб козацький дух був живий, то ця школа дуже нам рада і ми таким школам раді. Ми йдемо їм назустріч, допомагаємо у їхніх заходах, вони нам у наших. А якщо відчувається що у школі керівництву й Україна наша й історія й мова й
культура, а тим більше козацтво, по-барабану мягко кажучи, то й ми не напрягаємо таких людей. Все одно там ми отримаємо перепони. Ми всі працюємо і займаємося козацькою справою тільки у вільний час і нам жаль його так втрачати.
Є вже багато базових шкіл з якими ми тісно співпрацюємо і вже не один рік. Я думаю, що якщо в кожному районі міста буде хоч по одній школі з міцним козацьким колективом то це вже наша праця не дарма.
Серпень 2007 Кривий Ріг.
Відповіді
2007.10.13 | Tatarchuk
яке ще "справжнє козацтво"?
Майдан-ІНФОРМ пише:> Та залишаються по Україні гурти людей, що несуть в собі дух і гени козацьких предків попри все і всіх.
Маячня. Де ви, Тягнибок? Вас обскакалі. Принаймні в генах та стосовно духу.
> Валерію Івановичу, Ви представляєте наше справжнє українське козацтво.
Що таке за справжнє козацтво?!
Це що, ті самі хто вижив після кінця 18 столітя? Де вони були до речі протягом 19 та особливо 20 століття?
Хто переглядав стрічки Кустуриці "Андеграунд", зрозуміє мою іронію. Таке враження що то якісь воїни короля Артура, що спали в таємничій печері з 6 століття та ось раптом прокинулися... І почали кришевать бєнзоколонкі, захоплювати санаторії попід Ялтою та бігати з лозунгами "НАТО нєт".
Слухайте, давайте краще припиняти цього балагану. Ряжениє і толкєністи, будь-ласка в іншу палату.
2007.10.13 | igorg
Розумію, але так само певно що Ви не прочитали
Це не ряжені. Й до Тягнибока жодного стосунку не мають.Читайте
2007.10.13 | Tatarchuk
Re: Розумію, але так само певно що Ви не прочитали
igorg пише:> Це не ряжені. Й до Тягнибока жодного стосунку не мають.
> Читайте
Прочитав перед тим як дописати. до Тягнибока вони мають не відношення, а порівняння: "справжні нащадки", такі самі правільні як і "свободівці".
Повторюю питання, але уточнюю: хто дав цім людям право створювати парамілітарні формування?
2007.10.13 | Sean
людям до вподоби бавити си
ото вони ся і бавлять2007.10.13 | Tatarchuk
людям до вподоби бути рейдерами
Sean пише:> ото вони ся і бавлять
А саме от як вони ся бавлять:
- бьються з кримськими татарами за землі - заради Грача, Янакі, московських депутатів
- бьють русскіх дєвачєк на дискотетках "за то что они с татарами зустрічаються"
- захоплюють в Мінздраву санаторії (Алупка, Євпаторія) та утримують їх кілька років
- ходять з нагайками та десантськими ножами по Алушті, "роблять зауваження" перехожим із підозріло темним кольором шкіри
- бігають на збіговиська анти-НАТО від Хвеодосії до Одеси
- влаштовують масові бійки за право громадянину Мєдвєдєву торгувати на місті мусульманської святині в Бахчисараї
- косять під ГАИ та знимають з приїзжих водіїв бабло - від Дніпропетровська до Севастополя
Далеко неповний перелік. У половині наведених епізодів безпосередними виокнавцями були казакі войска низового запорожского.
2007.10.13 | Sean
деяким - безперечно
2007.10.13 | сябр
людям до вподоби наслідувати Сагайдачного та Сірка
Татарчук-ага пише про козаків. слабо розуміючи що вони неоднакові:"А саме от як вони ся бавлять:
- бьються з кримськими татарами за землі - заради Грача, Янакі, московських депутатів
- бьють русскіх дєвачєк на дискотетках "за то что они с татарами зустрічаються"
Кілька запитань до шановного п. Татарчука:
1. Чи схвалює Татарчук-ага татарські самохзахоплення землі?
2. Чи памятає татарчук-ага, що виробляли свого часу кримські татари з українцями?
3.Чи пробував Татарчук-ага зустрічатися з кримськотатарською дєвачкою і що б після цього зробили йому її мусульманські родичі?
взагалі, що поганого, у тому, що козаки бються з кримськими татарами? саме для цього і створювалося козацтво. Погано, що тільки бються, а не заважають татарам розмножуватися, як кроликам. Нахріна нам на півдні нащадки людоловів?
2007.10.14 | Tatarchuk
Re: людям до вподоби наслідувати Сагайдачного та Сірка
сябр пише:> Татарчук-ага пише про козаків. слабо розуміючи що вони неоднакові:
>
> "А саме от як вони ся бавлять:
> - бьються з кримськими татарами за землі - заради Грача, Янакі, московських депутатів
> - бьють русскіх дєвачєк на дискотетках "за то что они с татарами зустрічаються"
> Кілька запитань до шановного п. Татарчука:
> 1. Чи схвалює Татарчук-ага татарські самохзахоплення землі?
Схвалюю, окрім комерційних.
> 2. Чи памятає татарчук-ага, що виробляли свого часу кримські татари з українцями?
Не памятаю, не переглядав ще фільма Бортко
> 3.Чи пробував Татарчук-ага зустрічатися з кримськотатарською дєвачкою і що б після цього зробили йому її мусульманські родичі?
Проблем нема
> взагалі, що поганого, у тому, що козаки бються з кримськими татарами? саме для цього і створювалося козацтво. Погано, що тільки бються, а не заважають татарам розмножуватися, як кроликам. Нахріна нам на півдні нащадки людоловів?
Ви - гарний адвокат казакам. Саме за те їх і треба ліквідувати, принаймні в Криму.
2007.10.13 | wel
Re: Вітаймо Українське Козацтво
" генерал Алєксєєв, так названий, якісь обєднані російскі війська, що чомусь базуються у нас у Криму. Вони мають печаті з двуглавими орлами, надсилають своїх представників у всі точки України і досить потужно, з гарним фінансуванням розгортають свою антиукраїнську діяльність" - ФСБ."..генерали, що просто ходять у формі козаків, це просто ганьба. Тому що це є дискредитація козацтва. Люди цього часто не розуміють, не знають як козацтво формувалося, що на даний час відбувається, і дивляться на форму. Зазвичай зустрічають за одягом, а на них шеврон якогось козацтва, якісь кокарди, якісь нагороди - звертаються, але нічого від цієї людини не отримують. Характерною ознакою такого козацтва є їх російськомовність" - це теж "їх робота".
2007.10.13 | Tatarchuk
"Войско низовое запорожское" в Крыму: ВИДЕО
Казаков обучают "самому необходимому": самооборона при помощи нагайки и десантского ножа.http://www.aq-media.info/node/1124
Прошу знайти на відеокадрах українського прапора. А також відповісти, що робило на кримській (сіречь українській) землі Войско_Низовое_Запорожское під російськими трикольорами.
2007.10.13 | igorg
пане Татарчук, Ви мене просто дивуєте, бо це таки
талант читати й не хотіти розуміти того, що написано. Те про що Ви пишете якраз і є дискредитацією козацтва й саме про це інтервю.Стосовно українського козацтва про яке йде мова, то це є громадська організація, що займається військово-патріотичним вихованням. Як ДОСААФ, наприклад. Звісно, що проводиться вишкіл, фізична підготовка та тренування в жорстких умовах. В міру скромних сил і можливостей. Зброя котру бачите, це є скоріше ритуальний лицарський атрибут. Хоча за певних умов може стримати гарячі голови. Але шкоди від неї в нинішній історії козацтва не зафіксовано. Бо наші козаки знають і поважають шаблю, а вся та шваль про яку Ви говорите послуговується швидше вогнепальною зброєю чи кастетом.
Перечитайте уважно ще. Ці люди забезпечували охорону мітингів та наших лідерів за найтяжчих часів та наметового містечка. Там мирно обєднані представники всього спектру політичних сил і непартійні, але звісно українського національного спектру. Ні ПРУ ні КПУ тут не проглядаються.
Їм більше імпонують казакі с атаманами, які й окупували Крим й пробують поширитися на Україну (зміна О на А як і мова спілкування наразі мають вкрай важливе значення).