Вартість виготовлення рекламного відеоролику «Вчителька», який днями вийшов в ефір українських телеканалів для реклами Євро-2012, склала понад 1,2 млн грн. Про це повідомлялось в «Віснику державних закупівель».
Кліп «Вчителька» днями вийшов в ефір українського ТВ. Як з’ясувалось його зроблено з помилками.
httpvh://www.youtube.com/watch?v=VFojKBUojZ8
Під час озвучення слова «hotel» теж допущена помилка: вчителька робить наголос на першій частині слова, тоді як англійці – на другій.
«Англомовний телеглядач почує саме те, що вимовляється – а саме слово «whoretel», що означає не що інше як бордель», зауважує «Обком».
Півхвилинний ролик зображує вчительку, яка заходить в клас і спершу називає англійською слова stadium (стадіон), street (вулиця), hotel (готель).
На запитання учнів, як буде англійською слово «футбол», викладач відповідає «a football», хоча в англійській мові артикль «а» перед видом спорту «футбол» не ставиться.
Виготовлення кліпа в вересні 2011 року було замовлено ТОВ «Фаст Форвард Пост Продакшн» в рамках серії «Ми чекаємо на Євро» з п’яти роликів «Будівельник», «Покоївка», «Вчителька», «Офіціанти» та «Фінальний». Вся серія коштувала 6,15 млн грн.
Засновниками ТОВ «Фаст Форвард Пост Продакшн» є композитор Єгор Олесов, музичний продюсер Євген Ступка (у минулому гендиректор телеканалу «MTV-Україна») та директор фірми Юрій Ставнічук.
Для порівняння, кліп Валерія Меладзе на пісню «Небеса» коштував аналогічну суму $150 тис. В цьомукліпі Меладзе у образі вампіра страждав на любов до героїні Лізи Боярської. На відміну від 30-секундної «Вчительки» кліп Меладзе має понад 5 хвилин і його режисером був відомий кліп-мейкер Алан Бадоєв.