Виделки для Сальдо

 

24 листопада прокуратурою міста Херсона було опротестовано рішення № 379 сесії Херсонської міської ради та висновок комплексної державної експертизи. Рішенням сесії Херсонської міської ради № 379 затверджено «Коригування Генерального плану  м. Херсона», «Схему-план червоних ліній магістральних вулиць м. Херсона», «План зонування території міста» та «Схему планувальних обмежень» у складі містобудівної документації «Правила забудови м. Херсона».

Протест прокурора … підлягає обов’язковому розгляду відповідним органом або посадовою особою у десятиденний строк після його надходження  (ст. 21 ЗУ “Про прокуратуру”)

25 листопада відбулося пленарне засідання ХІІІ сесії міської ради. Вищезгаданий протест прокуратури міськрадою був проігнорований.

Звісно, міський голова і його виконавчі органи можуть послатися на вимоги ЗУ “Про доступ до публічної інформації“, як вони вже призвичаїлися робити останнім часом – начебто усі проекти рішень міськради мають бути оприлюднені щонайменше за 20 днів до сесії.  Але й норми закону “Про прокуратуру” поки що ніхто не відміняв. Така от виделка № 1 для пана Сальдо.

Яка виглядає ще пікантнішою з огляду на те, що згаданий закон “Про доступ до публічної інформації” чудово вдається обходити в інших випадках, коли головуючому на сесії так треба.

В Херсоні, принаймні в останні роки, відсутня практика скликання сесії суто задля розгляду протесту прокурора. Більше того, деякі протести припадають пилом місяці та роки, поки з якихось причин їх раптово не витягають на світло. Тому можна припустити, що згаданий протест ще невідомо скільки  буде чекати на свій розгляд.

Але тут ми натрапляємо на таку собі виделку № 2.   У вигляді тієї самої  статті 21 ЗУ “Про прокуратуру”:

Протест прокурора зупиняє дію опротестованого акта і підлягає обов’язковому розгляду відповідним органом або посадовою особою у десятиденний строк після його надходження.

Тож, віднині «Коригування Генерального плану  м. Херсона», «Схема-план червоних ліній магістральних вулиць м. Херсона», «План зонування території міста» та «Схему планувальних обмежень» у складі містобудівної документації «Правила забудови м. Херсона» з рішення № 379 , так скандально протягнуті свого часу, не діятимуть аж до моменту розгляду протесту прокуратури.  А до тих пір усі міни уповільненої дії, закладені у “коригування”, виглядатимуть просто іржавими залізяками.

 

About Людмила Ямщикова 733 Articles
Координатор Майдан Моніторингу на півдні України (Одеська, Миколаївська, Херсонська області). Сфери компетенції: проектне мислення, громадянське суспільство, суспільний діалог, інформаційні технології.