Європейський союз студентів кілька годин тому прийняв рішення про невідповідність законопроекту “Про вищу освіту” № 1187 авторства ректорів-депутатів від Партії регіонів принципам Болонського процесу.
На думку ЄСС, цей законопроект створює перепони до інтеграції України до Європейського простору вищої освіти.
Натомість ЄСС висловив підтримку законопроектам 1187-1 та 1187-2 (відповідно авторства опозиції та робочої групи під керівництвом М. Згуровського) і закликав до їх якомога швидшого прийняття.
Більш детальну інформацію можна дізнатися за тел.:
093-7105193 (Єлизавета Щепетильникова)
050-4210082 (Олександр Смирнов)
Заказуха і без доказів )) Де аргументи?! Чи ці студенти лише по партійній приналежності авторів законопроектів розглядають підтримку законопроектів. Раджу їм читати суть законопроекту, адже законопроект 1187 є найбільш прогресивним і саме він допоможе вивести українську вищу освіту на якісно новий європейський рівень. У ньому вперше на законодавчому рівні передбачено створення студентських та аспірантських організацій (ст. 37 і 38). Також, автори законопроекту закликають не ідеалізувати ЗНО, а більшу увагу приділяти балу атестата та вступним іспитам. Адже лише бал атестата реально показує знання випускників шкіл по всіх предметах шкільної програми, а не лише по окремих предметах, які обрали випускники шкіл для тестування. І це в кращому випадку, коли вони добросовісно вчать предмети для тестування, а в більшості – вони просто “зубрять” відповіді на тести. Потрібно зупинити цю деградацію освіти! Що такі спеціалісти тестувати будуть на виробництві – там ж знання необхідні.
На чиє замовлення був надрукований цей матеріал??? Чому акцентується увага на партійності авторів??? Чому не наведені конкретні приклади??? Пусті слова, нічим не підтверджені…
Дійсно,ніяких аргументів не наведено щодо невідповідності закону №1187 принципам Болонського процесу і чим кращий проект закону №1187-1 та №1187-2 від №1187? І чому Європейський союз студентів вирішує, що краще для України, а що ні??? Нам потрібно приймати ті закононпроекти, які розроблені під сьогоднішню ситуацію в нашій країні. А якщо її оцінювати – то найоптимальнішим законопроектом на даному етапі розвитку освіти України є закон “3-х ректорів”
Де приклади? Які студенти ? До чого тут взагалі європейські студенти? Я сама студентка і мені законопроект подобається. Чому не питають українську молодь? Законопроект треба приймати, набридло вже спростерігати як бездарі вступають в університети завдяки вгаданим тестам, а тим хто дійсно вчився державних місць немає…
Занадто лаконічне ствердження: не подобається – і все! Ніяких аргументів! Дуже зручна позиція: не знаю, як, але не так.
Що означають слова не подобається?. чим саме? яка невідповідність законопроекту? обгрунтуйте будь ласка свою думку…
Може, це й грубо прозвучить, але “йшла би та Європа зі своїми порадами і коментарями”! Ну чому наші студенти не радять їхнім науковцям, як будувати систему освіти? Чому ми маємо підлаштовуватись під їхню систему? У нас своя віками писана історія, своя ментальність, своє бачення, нічим не гірше за європейське. Давайте шанувати свою точку зору і своїх фахівців. А законопроект справді хороший, в міру поміркований, в міру новаторський. Просто політики у цьому питанні так багато, що за нею самої суті не видно.
Необгрунтоване пояснення чому законопроект “Про вищу освіту” № 1187 створює перепони до інтеграції України до Європейського простору вищої освіти, якщо навпаки, даний законопроект спрямований на інтеграцію України до Європейського простору вищої освіти.
А чим саме європейським студентам не подобається законопроект Ківалова-Калетніка-Сороки? Може тому, що будуть оцінені різнобічно, а не лише за результатами ЗНО та будуть зараховані лише найкращі, а не всі підряд?
наразі законопроект – наближений до реалій, а неподобається виключно через прізвища авторів, причому упередженно.
Наскільки відомо, ректори та викладачі його підтримують.
Навіть смішно звучить ” Європейським студентам не подобається законопроект”? Це ж не садочок, де грають в гру – люблю\ нелюблю. Якщо зрілій особистості щось не подобається, то свою точку зору вона має аргументувати, доводити, розтлумачувати. Це ж не тести, де ставлять відповідь – так чи ні. Хоча, мабуть, тестова система до цього і призвела, що крім короткої відповіді студенти не ладні щось пояснити. Так, що гру в КВН варто закінчувати і пояснювати причини, хоча їх і немає, просто комусь вигідно опубліковувати подібні статті.
Шановні автори даної статті, Ви б аргументували детальніше сумніви та невдоволення європейських студентів щодо законопроекту, чи Ви це писали на замовлення?! Як на мене та думку освідчених викладачів – це перспективі зміни у нашій освіті, студенти матимуть можливість при вступі до вузу висловитися особисто, складаючи іспити. До того ж складали даний законопроект досвідчені та компетентні ректори вищих навчальних закладів, які чудово розуміються у даній сфері !
Цікава позиція: кажу, що хочу при цьому не аргументую та ще й по голівці гладять. Факти, факти, де конкретні факти?
Шановні підтабачники! Ця новина написана вночі, у день, коли ми дізналися про рішення Європейського союзу студентів. Взнавати вночі аргументацію якось не дуже можливо. Тому всім бажаючим були надані телефони тих, в кого можна взнати всі деталі. Партійна приналежність законопроекту була написана мною, автором новини, а не європейськими студентами. Для кращої орієнтації. Як і була написана приналежність інших двох законопроектів.
А на користь цього рішення європейських студентів говорять і ваші дописи. Бо коли про освіту розмірковують та підтримують законопроект регіоналів абсолютно “освідчені” (в коханні?) люди, то це означає, що такий законопроект нам точно не потрібен. Бо породжуватиме й надалі “освідчених” (ректору в “кіманті відпочинку” перед іспитом?) замість освічених.
Михайло, звідки така ненависть до людей? Якщо всіх тих, хто коментував статтю називаєте “підтабачниками”, то ким Ви є самі, до якої категорії себе відносите?
Їм необхідно спочатку нормально прочитати Законопроект, які пропонують Калетнік-Ківалов-Сорока, а потім робити відповідні висновки і висловлювати відповідні міркування!!!