Голова Комітету ВР України з питань свободи слова та інформаційної політики позитивно сприймає пропозиції Інформаційного центру “Майдан Моніторинг” щодо необхідности законодавчого забезпечення протидії російській пропаганді та мінімізації інформаційних загроз.
Стисло про проблему:
Відповідно до ст.17 Закону України “Про боротьбу з тероризмом”:
“Забороняється поширення через засоби масової інформації або в інший спосіб інформації, яка:
розкриває спеціальні технічні прийоми і тактику проведення антитерористичної операції;
може утруднити проведення антитерористичної операції і (або) створити загрозу життю та здоров’ю заручників та інших людей, які знаходяться в районі проведення зазначеної операції або за його межами;
має на меті пропаганду або виправдання тероризму, містить висловлювання осіб, які чинять опір чи закликають до опору проведення антитерористичної операції;
містить дані про предмети та речовини, які безпосередньо можуть бути використані для вчинення актів технологічного тероризму;
розкриває дані про персональний склад співробітників спеціальних підрозділів та членів оперативного штабу,які беруть участь у проведенні антитерористичної операції, а також про осіб, які сприяють проведенню зазначеної операції (без їх згоди)”
Як це відбувається на практиці – широко відомо. У зв’язку з цим до профільного комітету ВР України (і не тільки до нього) було надіслано звернення, в якому пропонувалося
“а) розширити диспозицію ст.258-2 Кримінального кодексу України, передбачивши відповідальність “за публічні заклики до вчинення терористичного акту, а також розповсюдження, виготовлення чи зберігання з метою розповсюдження матеріалів з такими закликами, інші порушення встановленого законом порядку інформування громадськости про терористичний акт та антитерористичну операцію“;
б) назву ст.17 Закону “Про боротьбу з тероризмом” викласти у редакції “Інформування громадськости про терористичний акт та антитерористичну операцію“.
Відповідь керівника Комітету – до вашої уваги: