Харків. Перспективи розвитку регіональних ЗМІ. Тренінг для журналістів. Фоторепортаж.

Сьогодні, 9 липня, в Харкові, в культурному центрі Інді, за сприяння ГО “Майдан Моніторинг”, проходив тренінг для журналістів.

Ґжеґож ПЄХОТА, спеціаліст з соціально резонансних медіа продуктів, віце-директор польської Фундації Агора – успішного медіа-холдингу, що робить Газету Виборчу(Gazeta Wyborczа), яка має 12 млн. передплатників по всьому світу та 200 сайтів різноманітної тематики для різної цільової аудиторії, проводив тренінг для журналістів по таких напрямках, як: аналіз місцевих ЗМІ, візуалізація передплатників , складання погодинного плану роботи успішного медіаресурсу, ділився досвідом в плануванні подальшої роботи і роботі на перспективу, та ін.

Були присутні як вже досвідчені журналісти Харкова, Києва, Полтави, так і молоді, перспективні представники ЗМІ нового покоління, що завоювали за цей рік серця багатьох харків’ян, а також жителів інших міст України та зарубіжжя – IT-sector.
Майже 12 годин дискусії пролетіли непомітно, учасники зустрічі з цікавістю виконували завдання Гжегожа, зустріч виявилася дуже продуктивною, пізнавальною та корисною.

Ось так це було:
фото Мілена Ковальська

1 (1 of 31)

1 (2 of 31)

1 (3 of 31)

1 (4 of 31)

1 (5 of 31)

1 (6 of 31)

1 (8 of 31)

1 (9 of 31)

1 (10 of 31)

1 (11 of 31)

1 (12 of 31)

1 (13 of 31)

1 (14 of 31)

1 (15 of 31)

1 (16 of 31)

1 (17 of 31)

1 (18 of 31)

1 (19 of 31)1

1 (20 of 31)2

1 (21 of 31)3

1 (22 of 31)4

1 (23 of 31)5

1 (24 of 31)6

1 (25 of 31)7

1 (26 of 31)8

1 (28 of 31)10

1 (29 of 31)11

1 (30 of 31)12

1 (31 of 31)13