Клієнти Хочуть Чути Українську! Результати Опитування

До уваги власників кафе, ресторанів, магазинів, банків і сфери обслуговування загалом! Знову соціологічне дослідження показало, що ваші відвідувачі, ваші клієнти в абсолютній більшості бажають отримувати обслуговування українською мовою! Ось як люди відповіли на запитання Що ви відчуваєте, коли незнайома людина звертається до вас українською/російською мовою? 

mova

Це значить, що перше звернення до клієнта, реклама, меню, інформація про товар чи послугу  українською мовою у 37,8% випадків підвищує його лояльність до закладу чи продукту, а перше звернення російською мовою лише у 15,4% випадків. Крім того, звернення російською мовою неприємне для 5,6% відвідувачів, а українською лише для 1,2%.

Дослідження проведене соціологічною службою Центру Разумкова спільно з Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва з 17 по 22 травня 2013 року. Опитано 2010 респондентів віком від 18 років у всіх регіонах України за вибіркою, що репрезентує доросле населення України за основними соціально-демографічними показниками. Вибірка опитування будувалася як багатоступенева, випадкова із квотним відбором респондентів на останньому етапі. Опитування здійснювалося у 132 населених пунктах (із них 79 міських та 53 сільських поселень). Теоретична похибка вибірки (без врахування дизайн-ефекту) не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.

Джерело

1 Comment

  1. Я як опитаний в це соціологічне дослідження не потрапив, тому відповім тут постфактум: реакція на звернення російською мовою – “мені це неприємно до блювоти + відразу вимога говорити зі мною українською”

Comments are closed.