Саме це прямо заявив директор Херсонводоканалу (широко відомого завдяки креативному відеороліку) і, за сумісництвом, голова фракції регіоналів у Херсонській міській раді І.Казаков під час чат-конференції в ІА “ПІК” відповідаючи на питання, чому прийнятий виконкомом з такою помпою і так пафосно прорекламований новий, розширений графік подачі води до квартир херсонців так і не дійшов.
Вкотре виявилося, що у всьому винні неквапливі, нікому не підпорядковані ЖЕКи, які саботують виконання такого актуального і важливого рішення, що було ініційовано соціально-відповідальним Херсонводоканалом:
Напомню, это решение исполкома №17 от 17.01.2012. Это как раз случай инертности ЖЭКов. 18 января (на 2 день) мы отослали всем официальные телефонограммы, но перевод автоматики, налаживание систем и т.д. потребовали какое-то время. На сегодняшний день по сведениям диспетчерской службы “Водоканала” жалобы прекратились (за прошедшие сутки – ни одной).
При тому наявність щонайменше 3-х скарг із вказанням конкретних адрес безпосередньо від учасників чат-конференції пан Казаков, звісно ж, абсолютно випадково не помітив. То як тоді можна вірити твердженням, що скарги справді перестали надходити? Особливо, якщо вода вперто приходить в квартиру за старим графіком?
І ще під час чат-конференції подтвердилося, що сучасні бояри люблять, коли холопи до них на поклон бігають. Бо якщо в когось є проблеми, пан Казаков настійливо радив приходити до нього на прийом по понеділках.