Ганна Чума: Від громади щастя не втече.

Ми звикли мовчати у відповідь на порушення своїх прав, або відповідати порушнику голосною лайкою. Та чи на користь нам , нашім дітям та державі такий спосіб захисту? Чи не призводить це до повторення тих і самих ситуацій в нашому житті?

Я декілька раз стикалась з ситуаціями, в яких ,користуючись своїми правами, можна дієво досягти результатів.
Одна з показових ситуацій була ,коли батьки відстояли своє право на навчання за прийнятну плату в ліцеї, користуючись своїми правами та законами. Це було дієво, бо нас, батьків, було багато.

Друга, коли після подій, що були описані у статті:  Коли ми станемо європейською країною? , я отримала відповідь від керівництва залізниці:

«Шановний, …….!
На Ваше питання…………..
вiд 29.03.2013 20:40:42 надано вiдповiдь:

В ходi розгляду звернення встановлено, що згiдно наказу Мiнiстерства iнфраструктури України вiд 22.07.2011 №235 «Про затвердження змiн до Правил перевезення пасажирiв, багажу, вантажобагажу та пошти залiзничним транспортом України», який був опублiкований в «Офiцiйному вiснику України» вiд 19.08.2011 №61, п.2.29 вищезазначених «Правил….» викладений у наступнiй редакцiї: «Пасажир, який перевозить дитину до 14 рокiв, повинен мати оригiнал документа, який пiдтверджує вiк дитини i надавати його особам, якi контролюють, пiд час посадки в поїзд та на шляху прямування».

З провiдником пасажирських вагонiв Поповою С.А., яка пiд час рейсу 28.03.2013 обслуговувала вагон №05 поїзда №112 Львiв Харкiв була проведена бесiда щодо неприпустимостi некоректної поведiнки стосовно пасажирiв.
Також довожу до Вашого вiдома, що пiсля звернення за час технiчного перестою складу поїзда в пунктi формування Харкiвської вагонної дiльницi у всiх вагонах в тому числi й вагонi №05 проведено дезiнсекцiю салонiв вагонiв. Повторних зауважень на сьогоднiшнiй день не надходило.
З метою упередження виникнення подiбного надалi, з працiвниками поїзних бригад проведено додатковi iнструктажi щодо посилення уваги за виявленням тарганiв в вагонах та подачi заявки на проведення дезiнсекцiї
вагонi працiвниками СЕС встановленим порядком.»

Прошу звернути увагу на слова «…Повторних зауважень на сьогоднiшнiй день не надходило….» Я так думаю, що це трапилось не тільки зі мною, та не тільки в цьому поїзді. Жоден з пасажирів нічого навіть не сказав провіднику. Всі мовчали і всіх влаштовувало існування тарганів, одного відчиненого туалету та хамовитої провідниці. А скарги, окрім моєї взагалі не надходили. Тож чи все було прийнятно для інших пасажирів? Тільки коли ми почнемо дієво відповідати на порушення своїх прав , ми зможемо захистити не тільки себе, але й своїх дітей, й інших громадян нашої держави. Не можна нехтувати тим, що ми живемо у нерозвиненому , не європейському суспільстві, де ти повинен виборювати майже кожен крок. Не лінуйтесь, захищайтесь, бо кожен голос у суспільстві має вагу. І тільки тоді, коли ми всі почнемо діяти, наше суспільство прийде до іншого , кращого рівня існування. І знаєте, як кажуть у нас: « Від громади щастя не втече.»

Тож бажаю саме щастя нашій великій українській громаді!

Ганна Чума

Контроль якості інформації на сайті Майдан

Всі новини, статті та записки мають відповідати Інформаційній Політиці Майдану. Якщо ви бачите невідповідність - будь ласка повідомте нам на news@maidan.org.ua і вкажіть гіперлінк (URL) матеріалу. Приклад спростування інформації тут