Останні новини

Новини інформвійни: 64% усіх e-mail українців припадає на російські поштові сервіси

Понад 64% усіх e-mail українців припадає на російські поштові сервіси. Українськими компаніями електронної пошти користуються 14% жителів України та приблизно стільки ж загальновизнаним у світі Gmail. Таку інфографіку підготували математики ПриватБанку, проаналізувавши понад 5,5 мільйонів електронних адрес клієнтів.

За даними дослідження, в Україні є тільки 2 області, в яких частка російських поштових сервісів становить менше половини – Львівська та Київська (по 44%). Найбільша частка користувачів російських сервісів – у Криму (82%), Донецьку та Луганську (по 78%).

«Як правило, поштовими сервісами російського походження користуються російськомовні українці, зазначає у своєму блозі на Facebook заступник голови правління ПриватБанку Дмитро Дубілет. – Серед клієнтів, які віддають перевагу спілкуванню українською мовою (обирають українську мову в банкоматах, контактному центрі, Приват24), процент використання Gmail та українських сервісів у 2 рази вищий, ніж серед тих, хто вибирає російську мову».

Користувачі Приват24 в 2 рази активніше користуються Gmail, ніж ті клієнти, які ще Приват24 не використовують.

Щоб першим отримати важливу інформацію від банку, клієнти ПриватБанку можуть залишити свій e-mail на сторінці pb.ua/email. Як зазначають у банку, ПриватБанк не розсилає спам, через електронну пошту клієнти дізнаються про нові акції, персональні пропозиції та інші важливі новини ПриватБанку.

Математики ПриватБанку – це неформальний клуб за інтересами співробітників ПриватБанку, які у вільний від роботи час досліджують питання, що не є важливими для ведення бізнесу, але відповіді на які можуть бути просто цікаві.


Нагадую про питання інформаційної безпеки

3 Comments on "Новини інформвійни: 64% усіх e-mail українців припадає на російські поштові сервіси"

Comments are closed.

More in Infowar, Громадські акції, Національна безпека, Новини, Право на правду, Свобода інформації, Смерть совку!
Різдво у Карпатах: подвійна порція магії

У святковому «Маршруті №1» креативна команда «Дня» продовжує взятий курс на посилення «внутрішньої української інтеграції»

Close