МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Version Two: The Big Lie

02/22/2002 | толя дейнека
Пропоную свою версію 9/11, на яку лягають всі наступні події.

Атаки на ВТО були зроблені не терористами-камікадзе, а за допомогою вмонтованих у Боїнги автопілотів. У червні проходила дивна інформація про діверсію на заводі Боїнг, коли один робітник знайшов на 11 літакак навмисно пошкоджену електромережу. Пілоти потрібні на літаку для злету та посадки, з керівництвом лайнером у повітрі цілком справиться і автопілот. Автопілот може дуже просто навести літак на будинок, особливо за умови коли там хтось дбайливо встановив радіомаячок на вежах ВТО та в ремонтованому секторі Пентагону. Власне, навіть радіомаячок не обов'язковий, думаю такий автопілот принципово не відрізняється від існуючих систем наведення ракет. Себто, в одну недобру мить пілоти літаків відчули, що вони є такими ж пасажирами, як ті що ав салоні, а їхній літак кориться чийсь злій волі. Репортажі говорять, що зв'язок із літаками було вимкнуто дуже швидко, але не думаю, що така кнопка є на пульті, сккоріше ця дія вимагає роботи з електричними схемами. Репортажі говорять про круті виражі літаків, на кшталт винищуващів. Але хіба це просто типова поведінка літака, який раптом перетворився з літака на ракету, керованою автоматикою? Коли вже байдуже пасажири всередині?

А арабів просто підставили. Підігнали під бостонський аеропорт мікроавтобус з кораном та керівництвом з управління Боїнгом арабською (певне, для професійних винищувачів:о)) , а також багаж Атта з заповітом. (одразу три питання? нащо Атта взяв його з собою? чому багаж не потрапив в літак? чому в заповіті говорилося за похорон, хіба Атта не знав своєї долі?). До речі, проголошені пізніше "терористичні інструкції" вимагали від виконавців добиратися до аеропорта на таксі, а ніяк не на власному мікроавтобусі.
Про це свідчить і дивне повідомлення, що ніби майбутні терористи, крім ватажків, готувалися "лише до звижайного захвату літака", і відтак жили звичайним життям. Але хіба угон літака потребує від людини менше емоцій та попередніх дій, ніж таран ВТО? Не впевнений. Ватажком, який знав все, називається Атта. Але хіба ватажків не мусило бути принаймні чотири? Це тільки в випадку, якщо Боїнгом здатна керувати одна людина, в чому я не впевнений.

Далі, дивимося на American Airlines та United Airlines. Всім, хто дивився в прямому ефірі на трагедії ВТО не могла не впасти в око дивна поведінка авіакомпаній. Башти вже впали, аж тоді з компаній надійшло тверде повідомлення, що вони втратили по два літака. До цього лунали якісь дикі чутки про 11 захоплених літаків. І одразу три різні версії про долю літака, який впав в Пенсіоьванії - про нього навіть протягом декількох днів влада не спинилась на остаточній версії збили чи не збили? Дуже дивно. Загальмовану поведінку авіакомпаній можна пояснити тим, що одразу по факту чи навіть трохи раніше там з'явилися представники спецслужб та стали перебирати контроль за розповсюдженням інформації. В диспетчерських пунктах не помітити справжньої поведінки літаків було неможливо, тому ця ланка потребувала особливою уваги. Вона й не забарилася. У вигляді $20 млрд державної допомоги плюс одразу $20 млрд пільгового кредиту. За такі гроші, здається ці дві компаній можна купити із потрохами, навіть до падіння акцій після 11 вересня. Хіба це допомога? більше схоже на купівлю мовчанки.

Інших непорозумілих фактів хватає.
Принаймні одне повідомлення про атаку пройшло за дві години _до_ службою миттєвих повідомлень Idigo. Як розслідується цей факт, хто кого попереджав? Мовчанка.
ВТО був взятий в 99-річну оренду _за_півтора_місяці до 11 вересня деким Ларі Силверштейном, який ніби має брудне минуле (я кидав повідомлення про нього раніше). Після трагедії він отримав відчутний матеріальний зиск від страхових компаній, і намагається суму сплат збільшити ще удвічі (мовляв, було 2 теракти на ВТО). Чи розслідувалася така підозріла поведінка, чи ні? Як це було, приміром, з фактом уявних маніпуляцій ісламістів акціями авіакомпаній на лондонській біржі?
Як за умов проголошеної боротьби із тероризмом хтось всередені США проводить атаку _американським_ штамом сибірської виразки, більш психологічну, і авторів цього дійства за умов надщедрого фінансування спецслужб та атмосфери підозрілості (аж до істерії) FBI та CIA знайти вперто неспроможні? Скільки людей в США має відношення до бактереологічної зброї, тисяча? хіба більше? Шукайте, хлопці, краще!

Здається, переважна більшість новин відносно слідства, що згодовують Нью-Йорк Таймс та Вашингтон Пост споживачам, підписані досить невиразно - "посадовець на умовах анонімності" чи "з кіл, близьких до слідства". Хіба в таких питаннях треба ховати свою відповідальність? Далі, нескінченою чередою йдуть повідомлення в масмедія про наступні теракти. Це що? Як в такий спосіб можна попередити теракт чи зловити терористів? Відповідь одна - ніяк, а от підігрівати істеричну атмосферу таким чином дуже можна.

Майже всі політичні наслідки, проголошені адміністрацією Буша, лягають на ці рейки.
Звичайно, важливою складовою такої версії подій є Велика Брехня. І хоча представникам спецслужб та урядовцям не звикати брехати чи організовувати теракти проти власних громадян, масштаб цієї Брехні важко навіть осягнути. Але хіба не велика брехня те, що слідство у першу чергу провадиться за допомогою нагнітання мілітариського психозу та семитоних бомб? Я визнаю, що Осама має старі провини перед Америкою, але вішати всіх собак за 9/11 на нього - безглуздо. Неможливо з території самої відсталої країни організувати найбільш технологічний злочин на іншому боці планети.

Те, що робиться у нас в Україні, теж важливо. Але не дивитися з насторогою в бік хижих собак війни чи не буде такою ж великою помилкою?

-------
ще наведу два з використаних повідомлень
-------

ДИВЕРСИЯ НА ЗАВОДЕ BOEING

Отдел информации, 08 июня, 13:05

Американская авиастроительная компания Boeing заявила о том, что у десяти новеньких самолетов модели 737 повреждена электропроводка. В связи с этим компания на заводе Рентон в штате Вашингтон, где собирались лайнеры, усилила меры безопасности.

Как сообщила штаб-квартира Boeing, в ходе "функциональных проверок" на протяжении последних двух недель обнаружены "подозрительные повреждения проводов" примерно на десяти самолетах Boeing-737. Согласно заявлению официального представителя корпорации Сэнди Энджерс, подобные дефекты "не являются обычными в ходе нормального производственного процесса". К тому же, повреждения, для которых характерен один и тот же "почерк", зафиксированы на разных самолетах в разных местах.

Энджерс также заявила, что о поломке сообщил один из рабочих завода, проводивший регулярную проверку лайнеров.

"Самолеты всегда тщательно осматриваются сотрудниками компании Boeing, Федеральной службой авиации и представителями авиакомпаний", - сказала она. Компания не уточняет характер повреждений, однако, по сведениям из информированных источников, речь идет о перерезанных проводах.

Как только стало известно о поломках, сотрудники компании сразу же оповестили Федеральную службу авиации, которая в свою очередь передала информацию в ФБР. Теперь правоохранительные органы должны решить, возбуждать ли уголовное дело по факту вредительства.

В США причинение ущерба воздушному средству является уголовно наказуемым преступлением. Энджерс сообщила, что если будет установлено, что в поломках виновен кто-то из рабочих компании, Boeing примет "немедленные меры".

Руководство авиастроительного гиганта считает, что аналогичные повреждения могут быть обнаружены еще в трех самолетах, однако доказательств этому пока недостаточно.

На заводе Рентон ежемесячно собирается 24 самолета. Этот завод является одним из ключевых предприятий корпорации, а двухмоторные Boeing-737 пользуются самым высоким спросом из всех самолетов, производимых этой компанией.

-------

Instant Messages To Israel Warned Of WTC Attack

Officials at instant-messaging firm Odigo confirmed today that two employees received text messages warning of an attack on the World Trade Center two hours before terrorists crashed planes into the New York landmarks.
But Alex Diamandis, vice president of sales and marketing, confirmed that workers in Odigo's research and development and international sales office in Israel received a warning from another Odigo user approximately two hours prior to the first attack. (From the Washington Post’s Newsbytes)


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".