Zvorotnyi process pishov? :-)
08/30/2003 | Process
Здаеться, 12 років "насильницької українізації" починають давать плоди
(нижче наводжу цитати з росіиськомовних дописів "На стене" www.dynamo.kiev.ua):
"знэнацька"
dvobiy
ЗВЫНЯЙТЕ
вболівати
Хлопцы все никакие и лучше они уже не будут
зато в яких гарных куздюмах сидели Буряк и К на лавке
Пересічний уболівальник
провозглащают очередную "Нашу мету"
откуда у Ахметова гроши
Пришла осень - выкорчевали буряки...
А вооще жереб нормальный
друзи
Белый флан надо выбрасывать и ТОРБА!!!!!!!!!!!
(нижче наводжу цитати з росіиськомовних дописів "На стене" www.dynamo.kiev.ua):
"знэнацька"
dvobiy
ЗВЫНЯЙТЕ
вболівати
Хлопцы все никакие и лучше они уже не будут
зато в яких гарных куздюмах сидели Буряк и К на лавке
Пересічний уболівальник
провозглащают очередную "Нашу мету"
откуда у Ахметова гроши
Пришла осень - выкорчевали буряки...
А вооще жереб нормальный
друзи
Белый флан надо выбрасывать и ТОРБА!!!!!!!!!!!
Відповіді
2003.08.30 | Мінор
:-) Ну слова "свекла" українські "росіяни" не знали ніколи
Ще за часів СРСР в овочевих магазинах Києва був тільки "буряк".Може б процес і пішов би. Але коли я дивлюсь на Кучму і згадую про теперішнє ТБ, навіть мені зненацька хочеться перейти на англійську або російську.
2003.08.30 | DET
Re: Zvorotnyi process pishov? :-)
Да нет, это просто компьютеры с интернетом "добрались" в села... А на "суржике" говорили всегда, и 20 лет назад, и 30. Сейчас носители этой прекрасной культуры получили возможность проявить себя. Что само по себе неплохо, но к проблеме языка никакого отношения не имеет. Эти людям что русский, что украинский - все равно.2003.08.31 | Мінор
Чи давно ж торба кошелем стала?
Всі міста походять із сіл у більшій чи меншій мірі. Але сільська культура на жаль розчиняється під тиском більш агресивної міської, коли селяни переїзжають до міста.Не пам"ятаю точно хто з видатних російських культурознавців висловив гіпотезу, що більш примітивна агресивна культура завжди витісняє менш агресивну класичну. А витіснивши тяжіє до того щоб самій стати класикою. Так було з оперою, яка витіснила містерію, прийшовши з бідних районів, заселених наполовину бомжами. Так стало з рок-музикою, яка витіснила класику. Здається це один із різновидів втілення закону зростання ентропії у культурі.
Українські селяни справді говорять суржиком у селах біля великих міст та на Сході і Півдні, де поселилися автентичні росіяни. В інши місцях селяни говорять українською. Але їх надто мало. Увесь Миронівський, Богуславський і Кагарлицький райони, де зберігся майже літературний варіант української за чисельністю програє дрібному масиву Києва типу Теремки-1. Тому порятунок мови, яку всі намагаються забути, а влада - компроментувати - саме у містах. Маю сумнів, що селяни мають гроші і можливість на інтернет. Швидше це пишуть нащадки першого покоління "сільських емігрантів" в Києві, батьки яких все ще тримаються своєї мови.
2003.08.31 | DET
Re: Чи давно ж торба кошелем стала?
>більш примітивна агресивна культура завжди витісняє менш агресивну класичну.Могу согласиться, если убрать слова "примитивный".
Более агрессивная вытесняет менее агрессивную - да, правда. Но нет никакой связи с примитивностью или превосходством одной над другой.
Возможно, классик сказал это применительно к конкретному случаю, но не стоит вот так вырывать фразу из контекста и применять ее "на все случаи жизни".
2003.09.01 | Мінор
Re: Чи давно ж торба кошелем стала?
Не можу погодитись. Саме "більш примітивна".Розумієте, якби культуру українського села витісняв дух російського дворянства з усіма його чеснотами і високою культурою, я б погодився з Вами. Так було до Жовтневого перевороту, але відтоді російські інтелегенти в українських містах стали такою ж рідкістю, які і українські.
Натомість в містах процвітає російськомовний пролеткульт, який навіть культурою назвати язик не повертається. Вони здебільшого слухають "Шансон" і вже забули, що таке дати уступити місце старшому в метро. Вони напиваються і кодної п"ятниці, і кожної суботи, і взагалі кожного дня з приводом і без нього, - просто біля "кіосків-наливайок". Вони вже давно не ходять до церкви, але ось почали туди вчащати на свята, що зовсім не заважає їм матюкатись триповерховим при жінках і дітях і цупити усе, що погано лежить. Вони думають, що говорять російською, безбожно шокаючи, плутаючи відмінки і мови, але при цьому зневажають "малокультурне" село. Де російська міська культура?! Мені смішно...
Натомість в села все ще зберігають традиції, які не витравили навіть більшовики. І це не тільки традиція святити яйця у церкві - це традиція стосунків між людьми і ставлення до довкілля.
Знаєте, як у моєму рідному Поліському, що на Півночі Київщини, називали киян? Київськими жлобами. І російська мова тут ні до чого. З точки зору поліщуків, які звикли жити природою поруч, тільки жлоб може не закопати сміття, не загасити вогнище, кинути в річку динаміт.
Натомість мій дід мене сварив, якщо я маленьку щуку з рибалки приносив - адже вона могла вирости. Ми не збирали маленьких грибів, щоб мати можливість вернутись, коли вони підростуть. Ми зрізали їх ножами або викручували, щоб лишилася грибниця і наступний рік там було ще більше грибів. У нас ніхто не викидав сміття на вулицю перед подвір"ям - люди підняли б на глум. Ми не замикали дверей у будинках. Крали лише цигани.
А тепер от живу у Києві, як і ви. Дихаю міською "культурою" щодня. Ще не задихнувся Я не проти російської культури, я не люблю пролетарів, незалежно від їхньої мови, товщини губ і розрізу їхніх очей.
2003.09.02 | Seigfried
Re: Чи давно ж торба кошелем стала?
Добродію, я де що не згоден з вами.Зверніть увагу, що я у перше в житті вирішив написати постінг мовою, якою я взагалі не розмовляю бо мешканець Донецька. По-перше тому, що філолог і мені цікава будь- яка мова, (а вивчаю я англійську), по-друге, то що поважаю свівмовника.
Що стасовно культури, я маю деякий досвіт тісного контакту з культурою села. Так сталося, що спочатку родина моя жила у Донецьку, а потім змушена була переїхати до Житомира, ось там я і побачив усю культуру України, мені зовсім не хотілось би належати до неї. Моя мати працює у музичній школі, здається школа повинна бути оплотом культури. А що ми бачимо? Бійки серед жінок. Таке взагалі важко уявити. Жінки кидають гроші в обличча одна одній, використовують слова які не слід чути. Складається враження, що ти на базарі. Матусі вони пояснюють: в нас таке часто трапляється, не звертайте уваги. Ось де культура сел, ось вона НЕ примітивна культура. Такого в Донецьку не побачишь, принаймі у музичних школах.
Культуру усього Житомирського краю я пізнав добре. Це люди заздрі, злі,дріб'язкові. Якщо в тебе щось є більшь ніж у них, вони тебе будуть ненавидити все життя, і плювати у слід.
Да, мы, Дончане слушаем Шансон, хотя я и сам против него. Но, что б вы не говорили, но общечеловеческие понятия все-таки не утеряны у наших жителей. Каждый раз из Житомира я привожу «байки», особенности Украинской культуры сел. Мне просто не верят ,что так могут поступать воспитанные люди. Вы скажите, что это частый случай, но у меня в запасе есть еще села Ивано-Франковска. Это вообще "клиника"
2003.09.02 | Мінор
Re: Чи давно ж торба кошелем стала?
Коли говорять про культуру, донецьким найрозумніше промовчати. Я не буду опускатись до живописання побуту і звичок людей на Донбасі, бо мені дуже шкода тих, хто там живе. Може це особисте, бо там багато моєї рідні.Ні культури побуту, ні культури домашнього господарства, ні культури спілкування у переважній масі не існує ані в Донецьку, ані в Маріуполі, ані в дрібніших містах та селах того краю.
Щодо ваших прикладів з Житомирщини, то мені цікаво було б дізнатись бодай назву населеного пункту. Зрештою наше враження від людей складається завдяки колу нашого спілкування. Якщо не повезло і ви зустрілись з поганими людьми, то чи варто робити висновки про всіх. Виключення становлять люди професій, які змушені спілкуватись з великою кількістю людей: журналістика, соціологія, роздрібна торгівля. Вони можуть помітити тенденцію. Але безумовно і кожна людина може легко помітити чистоту вулиць, охайність будинків, кількість п"яних на вулиці увечері, акуратність одягу, пунктуальність партнерів по бізнесу, привітність або чемність незнайомих людей.
Завдяки своїй професії журналіста мені довелося побувати в усіх областях України, хіба окрім тієї частини Одеської області, яка лежить біля Дунаю. Що далі ви рухаєтесь на Захід, то більше зустрічаєте ознак цивілізованості. Водночас, чим далі ви знаходитесь від великих міст - тим більше внутрішньої, органічної культури бачите в людях.
Вам, мешканцю Донбасу, буде цікаво дізнатись, що в Києві найбільш зневажливо ставляться до мікрорайонів, де живуть робітники - такі місця кияни називають "пролетарськими районами". Я впевнений, що Ви зрозуміли чому
P.S. Мене кожного разу вражає різниця, коли я переїзжаю колишній кордон на Захід в районі Новоград-Волинська Житомирської області. Здавалося б одна земля та одні люди. Житомиряни довше були під радянщиною. Тому хатки у них маленькі, господарства бідненькі. Як тільки заїзжаєш в Корецький район Рівненської області так одразу бачиш двоповерхові хороми і величезні, гарно облаштовані двори. Але це прямо не стосується теми розмови про агресивність більш примітивних культур, у нашому випадку "пролеткульту".
2003.09.03 | DET
Re: Чи давно ж торба кошелем стала?
Я 25 лет живу в Киеве и не знаю, где "пролетарские районы". Есть "спальные районы", но это - по другому признаку (это такие новые райны, в границах которых негде найти работу). На всякий случай скажу, что сам я не пролетарий - я научный сотрудник. Хотя неприязни к рабочим у меня нет. Такие же люди, причем среди них много образованных культурных людей. А то, что у них специальное образование - так это их работа.А по поводу сел - есть, конечно, села с культурными жителями. Однако примеров того, что в селах люди менее культурные, я знаю на порядок больше. Точнее, у них есть своя "культура" - точнее, это некоторые "понятия". Причем чем западнее, тем более злыми и жестокими становятся эти "понятия". К природе они часто относятся неплохо - они ведь действительно там живут. Хотя в тех же Карпатах (Воловецкий р-н) я наблюдал картину, когда местный житель рубил новогодние елки, пока не нашел себе подходящую. Остальные выбросил там же (их не жалко - там елок целый лес). Это мое личное наблюдение, я не собирал статистику специально.
А в том же Киеве сельская культура проявляется, например, на рынках, на Борщаговке, на окраине Троещины - там живут переселенцы из сел. Там же находятся "очаги" суржика. И причина не в том, что они - пролетарии. Они не пролетарии, у них часто и профессии то нет. Это просто такие люди. Кстати, образ русскоязычного пролетария с бутылкой водки и селедкой создан искусственно - украиноязычных среди них тоже достаточно. На самом деле этим людям все равно, на каком языке говорить. Можно лишь сделать вывод о том, что русский язык более распространен на Украине, если ДАЖЕ "пьяные пролетарии" (очень небольшая, но заметная группа населения) говорит на нем.
Кстати, важно учитывать, что в городах выше плотность населения. Если, допустим, на 1000 человек 1 выбрасывает мусор в окно, то в селе он загадит 20 квадратных метров перед своим домом - допустим, 1 % территории села. А в городе он загадит те же 20 квадратных метров, но перед домом, в котором живут сотни человек. А это уже не 1 % территории, а, скажем, 30 %. Но ведь это не значит, что 999 человек тоже выбрасывают мусор в окно (хотя мусор оказывается под их окнами!)
Пример утрированный, но я надеюсь, что саму идею Вы поймете. Так что сравнивать культуру в городах и селах надо более осторожно.
2003.09.03 | Мінор
Re: Чи давно ж торба кошелем стала?
DET пише:> Я 25 лет живу в Киеве и не знаю, где "пролетарские районы".
А я 18, і зараз перерахую, спеціально для Вас:
1. Соцгород (аварийный поселок);
2. ДВРЗ;
3. Красный Хутор (не частный сектор);
4. Воскресенка (частично.
>На всякий случай скажу, что сам я не пролетарий - я научный сотрудник. Хотя неприязни к рабочим у меня нет. Такие же люди, причем среди них много образованных культурных людей. А то, что у них специальное образование - так это их работа.
Ви самі вірите в те, що пишете? Чи лише повторюєте пропаганду, яка в"їлася вам за роки совка?
> А по поводу сел - есть, конечно, села с культурными жителями. Однако примеров того, что в селах люди менее культурные, я знаю на порядок больше.
Культура українського села на порядок глибинніша за пролетарську міську "культурність". Доводити це немає сенсу, як не має сенсу доводити, що Еверест вищий за донецький терикон.
2003.09.06 | Мінор
Re: Чи давно ж торба кошелем стала?
Шановний DET, Ви позбавили мене останнього задоволення на цьому форумі, бути передостаннім в гілці Доповнюю перелік пролетарських районів Києва:- Отрадный;
- Галагани;
- Корчувате
Я згоден, що поняття пролетарських районів потроху відходить у минуле, але альтернатива не набагато краща. Нажаль.
2003.09.06 | DET
Re: Чи давно ж торба кошелем стала?
> Культура українського села на порядок глибинніша за пролетарську міську "культурність". Доводити це немає сенсу, як не має сенсу доводити, що Еверест вищий за донецький терикон.Очень убедительно. Это верно, потому что это правильно.
2003.09.03 | Роман ShaRP
Пристрастність, как она єсть, пйоть і спіть.
Мінор пише:> Коли говорять про культуру, донецьким найрозумніше промовчати.
А чому ж це?! Це новий наказ Міністра Культури Галицької Республіки Мінора?
>Я не буду опускатись до живописання побуту і звичок людей на Донбасі, бо мені дуже шкода тих, хто там живе. Може це особисте, бо там багато моєї рідні.
Дивно. У мене там теж (тепер) є рідня, але мені чомусь їх не шкода.
> Ні культури побуту, ні культури домашнього господарства, ні культури спілкування у переважній масі не існує ані в Донецьку, ані в Маріуполі, ані в дрібніших містах та селах того краю.
А чому? Звідки такі, м*яко кажучи, глибокі спостереження? І взагалі, що це за г е о г р а ф і ч н и й культурний поділ? Чи якщо контингент якої-небудь "зони" переселити в Карпати, вони автоматично стануть висококультурними?
Культура -- річ дуже, м*яко кажучи, відносна. Мені загалом не подобається те, що зветься "хіп-хоп культурою", але я не кажу, що його немає. "Географічні" ж прив*язки -- взагалі, на мою думку, безглузді, особливо, коли приклади беруться з родових звичаїв, а це взагалі не "вся" культура.
Перечитайте біографії письменників! Там написано, хто з них ділив рибу на рибалці на велику і малу, хто куди кидав недопалки, і тому подібне? Але чомусь їх відносять таки до культури.
Можна не сприймати якісь фільми чи книги, якихось виконавців -- але ж на всяке знаходяться любителі і вважають то своєю культурою. На всіх не догодиш.
Мені не подобаються закони шаріату, але там, "у них", "некультурними" будуть вважати нас, а не місцевих.
> Щодо ваших прикладів з Житомирщини, то мені цікаво було б дізнатись бодай назву населеного пункту. Зрештою наше враження від людей складається завдяки колу нашого спілкування. Якщо не повезло і ви зустрілись з поганими людьми, то чи варто робити висновки про всіх.
Аналогічне можна сказати і про Вас і Донбас. А за прикладами можна "заритися" в українську літературу, в що-небудь на кшалт Панаса Мирного, або Нечуя-Левицького, якщо не помиляюся. Там все ДУЖЕ ДОБРЕ змальовано. І те, що зветься "побутовий алкоголізм", і сусідські заздрощі, розмови-пересуди і "родинна любов", де постійно ділять майно і з*ясовують, хто і що кому винен. Цього у села не забереш.
Це -- універсальне. Воно є і на Донбасі, від нього і на Заході не зникне, і в Карпатах не переведеться. Що б там не було, а молоді хлопці будуть тяжіти до "зеленого змію", не любити приїзжих, і ходити битися мало не село на село (приклад з передмістя Хмельницького).
Отака буде "культура". Будете розповідати, що того немає? Але ж є.
І щось не дуже відрізняється від "пролеткульту".
>Виключення становлять люди професій, які змушені спілкуватись з великою кількістю людей: журналістика, соціологія, роздрібна торгівля. Вони можуть помітити тенденцію. Але безумовно і кожна людина може легко помітити чистоту вулиць, охайність будинків, кількість п"яних на вулиці увечері, акуратність одягу, пунктуальність партнерів по бізнесу, привітність або чемність незнайомих людей.
> Завдяки своїй професії журналіста мені довелося побувати в усіх областях України, хіба окрім тієї частини Одеської області, яка лежить біля Дунаю. Що далі ви рухаєтесь на Захід, то більше зустрічаєте ознак цивілізованості. Водночас, чим далі ви знаходитесь від великих міст - тим більше внутрішньої, органічної культури бачите в людях.
... І от коли "цивілізований" Захід України у вигляді заробітчан "рвонув" до Європи -- ЄВРОПА ЖАХНУЛАСЯ.
Проїдьтеся в вагоні з ватагою заробітчан з-під Франківська -- а потім напишіть Ваші враження від культури. Я з такими їздив -- нічого в них "особливо культурного" немає.
На форумі "Культура" висить гілка Франка, як йому за 50 кілометрів від Львова зіпсували День Незалежності. В селі. На Заході. Ото культуууууууура. Ну просто шик-модерн.
Якось занесло "в глибинку" в одне з смт. Сарненського району на Рівненщині. Всьо то саме. Такі самі бари і дискотеки. Той самий репертуар. Та сама культура ватаг. Старшокласники напиваються, старшокласниці вагітніють.
> Вам, мешканцю Донбасу, буде цікаво дізнатись, що в Києві найбільш зневажливо ставляться до мікрорайонів, де живуть робітники - такі місця кияни називають "пролетарськими районами". Я впевнений, що Ви зрозуміли чому
Знов же таки, як і інший пан до мене, засвідчу, що скільки не живу в Києві, а про такі райони не чув. Це часом не неологізм, започаткований "новими києвлянами" (позначення запозичене з тосту студентів-переселенців з інших регіонів України, як східних, так і західних)?
> P.S. Мене кожного разу вражає різниця, коли я переїзжаю колишній кордон на Захід в районі Новоград-Волинська Житомирської області. Здавалося б одна земля та одні люди. Житомиряни довше були під радянщиною. Тому хатки у них маленькі, господарства бідненькі. Як тільки заїзжаєш в Корецький район Рівненської області так одразу бачиш двоповерхові хороми і величезні, гарно облаштовані двори. Але це прямо не стосується теми розмови про агресивність більш примітивних культур, у нашому випадку "пролеткульту".
А під Києвом "нові українці" будують і три, і чотири-поверхові, ну то й що?
Будинок бабці моєї дружини, що вона його збудувала власноруч, нічим не поступається тим, що стоять десь на Заході, хоча вона "бандер" на дух не переносить.
Не в географії справа.
2003.09.20 | Process pishov
Re: Zvorotnyi process pishov? :-)
надо забыты мъяч, чтобы стало лэгшэne komu eshe keruvat' SBY...
только повторюсь за всеми.
Маємо, що маємо.
И шо выбрали
когда киянын скидывал мяч ГРУДЬЮ своему воротнику
Свыни могли гребти любых игроков пачками со всего СНГ
Верно сказал Дурепа "Днипро писля выснажлывого матчу с вАдуцом невидновывся" )))))), ДД никакой, игры нету
надо выигрывать ЧЕ(як Дания в свое время
соотношение забитых-пропущенных у ДК и Шахтаря однако
У чеха есть два серьезных преиумества над Андрием
Эх, наша мета. Наша вечная мета...
Федоров подстраховал своего воротника, а Титов - своего захисника – нет
Новый пастух был не лопух, он имел свою собственную концепцию. Она заключалась в том, что корову нужно кормить исключительно свеклой, или по-украински, буряком.
Вот такая вот фигня,Малята...
Выбачте за резкость. Наболело...
А ведь в ледующей жеребьевке Украина в корзину ще ниже попадет. Так шо может опять со сбороной России встретимсяВельми прикро
планирует Россия, сделать с помощью Кучмы и его бильшости
a yaka reznitza? виграли чи програли
Молодца чорна перлына
Соберут с полей всю кормовую свеклу (українською - буряк),
матч со 'свынями' был выигран
кыяне привыкли что подсуживают в сторону Дунамо(мягко сказать подсуживают-тянут за уши!) !!!!
Это за наших "спiввiтчизникiв"!!!!
Надо было тонну картопли ещё попросить
кто знает-когда жереб на ЧМ
если мы пропускаем, то перестаем толком играть...Вперед ненька Украино !!!
Воробья не трожьте!!! Він наш талісман(точніше, нєфартоотвод)!
Зборная молодці ребята!!!
Наша мета - убрать Буряка.
Ник - (No fan.) No Email - (Россия, Новосиб)
Ну что панове вдвойне черный день у вас: Исп. Укр 2:1, Рос-Швейц. 4:1. Представляю пацаны как счас некоторых корежит, особенно от второго резалта. Ну ничего будет у вас еще праздник, проиграем и мы когда-нибудь. Ну а што "трагедии мы не делаемо", "Зато у нас Шева есть", "опять Расее повезло " в общем тешьте себя ваша мета ?????
Не переживайте, друзья. Вот если бы наша мета 2004 осуществилась, остались бы мы без меты. А так наша мета остается с нами. ДА ЗДРАВСТВУЕТ ВЕЧНАЯ МЕТА ФОРЕВА!!!
))))))))))))))))))))))))))
по испанскому каналу комментатор упорно называет Воробья Боровей
Я, правда, не разглядел, пели ли евреи Суркис и Буряк украинский гимн, приложив десницу к сердцу, ну, ничего, надеюсь, тут народ ушлый, всё заметит...
Ждем следующей "мети", ребята;)